Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

Existujú len dva druhy ľudí. Aspoň podľa vtipnej printovej kampane od Zomato. Táto aplikácia, ktorá je čosi ako fousquare navrhnutý špeciálne pre indické Dilí, v nej poukazuje originálnym spôsobom na jedinečné stravovacie návyky. 

Každý z plagátov je vytvorený v minimalistickom duchu,  s grafikou rozdelenou zvisle na dve rovnako veľké plochy. Možno si spomeniete na staré reklamy na pracie prostriedky – presne tak, tam to bolo podobne. Tu však ide najmä o to, ukázať, že čo sa týka konzumovania napríklad takej pizze, sú dva hlavné spôsoby. S kôrkou alebo bez.

1

Podobne môžeme vidieť aj plagátové rozdelenie na čajíčkarov a kávičkárov, na tých, čo si kečup fŕkajú rovno na hranolčeky alebo si spravia machuľu vedľa, na takých, čo jedia rukami alebo príborom, na ľudí, ktorí holduju Coca-Cole alebo Pepsi či na jedincov čo si z čokoládovej tabuľky odlamujú a iných, ktorí zase nešetria svoje tesáky.

4 2 5 6

Čo hovoríte na vizuály a celkový nápad tejto kampane? A mimochodom – s kôrkou či bez? :)

3 comments
  1. No neviem, mam rad kavu aj caj, neznasam hocijaku colu a jedavam rukami aj priborom, podla potreby. Ale inak s korkou, tak aspon tu si mozem vybrat :)

Napísať odpoveď pre Mtty Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vianočné vectory zadarmo!

Idú Vianoce a tak nám napadlo, že by sa vám možno mohlo zísť pár vektorových prvkov. Napríklad pre vaše…
pokračovanie článku

Arrangments – čaro kompozície

Pri fotografovaní patrí kompozícia k najdôležitejším faktorom, ktoré ovplyvňujú výsledok. So zaujímavým pohľadom na ňu prišla fotografka Emily Blincoe…
pokračovanie článku

Nové verze se blíží

Prodáváme Pitstop Pro 11 + 12 zdarma, Extensis Suitcase 4 + 5, QuarkXPress 9 + 10. Nové verze…
pokračovanie článku

Hľadá sa DTP operátor – Milk Studio

V Milku tvoríme branding a vizuálnu komunikáciu značiek, publikácie a prepájame dizajn s obsahom. Staráme sa o klientov z rôznych oblastí — telekomunikácií, zdravotníctva, práva, gastronómie,…