Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

Existujú len dva druhy ľudí. Aspoň podľa vtipnej printovej kampane od Zomato. Táto aplikácia, ktorá je čosi ako fousquare navrhnutý špeciálne pre indické Dilí, v nej poukazuje originálnym spôsobom na jedinečné stravovacie návyky. 

Každý z plagátov je vytvorený v minimalistickom duchu,  s grafikou rozdelenou zvisle na dve rovnako veľké plochy. Možno si spomeniete na staré reklamy na pracie prostriedky – presne tak, tam to bolo podobne. Tu však ide najmä o to, ukázať, že čo sa týka konzumovania napríklad takej pizze, sú dva hlavné spôsoby. S kôrkou alebo bez.

1

Podobne môžeme vidieť aj plagátové rozdelenie na čajíčkarov a kávičkárov, na tých, čo si kečup fŕkajú rovno na hranolčeky alebo si spravia machuľu vedľa, na takých, čo jedia rukami alebo príborom, na ľudí, ktorí holduju Coca-Cole alebo Pepsi či na jedincov čo si z čokoládovej tabuľky odlamujú a iných, ktorí zase nešetria svoje tesáky.

4
2
5
6

Čo hovoríte na vizuály a celkový nápad tejto kampane? A mimochodom – s kôrkou či bez? :)

3 comments
  1. No neviem, mam rad kavu aj caj, neznasam hocijaku colu a jedavam rukami aj priborom, podla potreby. Ale inak s korkou, tak aspon tu si mozem vybrat :)

Napísať odpoveď pre Barbar Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Slová & heslá

5. máj, 18:00 – 21:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Good Mood Matcha

Matcha je zelený čaj z Japonska, o kterém se ví, že má velkou spoustu výhod – zvyšuje energii a zlepšuje náladu,…