Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

Existujú len dva druhy ľudí. Aspoň podľa vtipnej printovej kampane od Zomato. Táto aplikácia, ktorá je čosi ako fousquare navrhnutý špeciálne pre indické Dilí, v nej poukazuje originálnym spôsobom na jedinečné stravovacie návyky. 

Každý z plagátov je vytvorený v minimalistickom duchu,  s grafikou rozdelenou zvisle na dve rovnako veľké plochy. Možno si spomeniete na staré reklamy na pracie prostriedky – presne tak, tam to bolo podobne. Tu však ide najmä o to, ukázať, že čo sa týka konzumovania napríklad takej pizze, sú dva hlavné spôsoby. S kôrkou alebo bez.

1

Podobne môžeme vidieť aj plagátové rozdelenie na čajíčkarov a kávičkárov, na tých, čo si kečup fŕkajú rovno na hranolčeky alebo si spravia machuľu vedľa, na takých, čo jedia rukami alebo príborom, na ľudí, ktorí holduju Coca-Cole alebo Pepsi či na jedincov čo si z čokoládovej tabuľky odlamujú a iných, ktorí zase nešetria svoje tesáky.

4 2 5 6

Čo hovoríte na vizuály a celkový nápad tejto kampane? A mimochodom – s kôrkou či bez? :)

3 comments
  1. No neviem, mam rad kavu aj caj, neznasam hocijaku colu a jedavam rukami aj priborom, podla potreby. Ale inak s korkou, tak aspon tu si mozem vybrat :)

Napísať odpoveď pre Barbar Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Divízia vydavateľstva Penguin s novou tvárou

Ebury, vydavateľstvo literatúry faktu, prišlo nedávno s redizajnom, ktorý má značku po novom prezentovať o niečo menej korporátne a o niečo viac…
pokračovanie článku

Bohemia Design Market Budapest 2015

V rámci budapešťského Týdne designu se v prostorách Uměleckoprůmyslového muzea představí to nejčerstvější z české designérské tvorby. Mezi prezentovanými designéry…
pokračovanie článku

Národná cena za dizajn 2023 vyhlásila ocenené diela a oslávila inováciu a kreativitu v produktovom dizajne

Výnimočné dizajny, udržateľné materiály, inovatívne riešenia a moderné technologické postupy, to všetko definuje ocenené diela najlepšieho produktového dizajnu z posledných dvoch rokov. Ocenené práce aj výber z prihlásených diel si môže verejnosť pozrieť na prebiehajúcej výstave Národnej ceny za dizajn 2023 v Priadiarni 1900 do 3. novembra 2023.
pokračovanie článku

Raňajkové Dizajn MENU – Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti…