Tour de France renovuje logo

Prestížne preteky nedávno predstavili facelift svojho loga. Ten sa nesie v znamení jemných úprav a ladení, ktorých cieľom má byť posunúť logo ďalej.

Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že logo stratilo úvodné “Le”, zmenila sa odtieň farebného kruhu a umiestnenie “de”, ktoré dáva zmysel. Pri podrobnejšom preskúmaní však vidno, že zmenou prešli všetky písmená v logu. Vyzdvihnúť treba najmä výrazne lepšie čitateľné “u”, uzavreté “o” či jazdca ukrytého v “R” slova Tour. Lepšie spracované sú oproti predchodcovi sú však hádam všetky písmená. Ťahy pôsobia premyslenejšie a istejšie, vďaka čomu celé logo pôsobí vyváženejšie (harmonickejšie?) – aj keď možno nie ste fanúšikom ručne tvorených logotypov.

Vľavo staré, vpravo nové

 

Celkovo je názov podujatia po novom oveľa lepšie čitateľný, než to bolo pri starom logu. Tento rozdiel je zrejmý, čím dlhšie preskakujete pohľadom medzi “pred” a “po”. Logo je stále veľmi svojské, ale nový redizajn je určite zmenou k lepšiemu.

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockupy gastro brandingu zadarmo!

Na Pixel Buddha aktuálne nájdete aj tento set 2 mockupov, ktoré sú orientované na gastro tematiku. Využiť ich teda…
pokračovanie článku

Začína leto, prázdniny aj Fest Anča!

Tie najčerstvejšie, ale aj archívne animované filmy pre dospelých i pre deti, svetovo uznávaní hostia, fokus na Balkán, najnovšie…
pokračovanie článku

ChildLine – First Step

Buck, dizajnérsky zameraná produkčná spoločnosť, prišla nedávno s novým animovaným filmom venujúcim sa chúlostivej téme – sexuálnemu zneužívaniu detí.…