Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

7 - Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

Existujú len dva druhy ľudí. Aspoň podľa vtipnej printovej kampane od Zomato. Táto aplikácia, ktorá je čosi ako fousquare navrhnutý špeciálne pre indické Dilí, v nej poukazuje originálnym spôsobom na jedinečné stravovacie návyky. 

Každý z plagátov je vytvorený v minimalistickom duchu,  s grafikou rozdelenou zvisle na dve rovnako veľké plochy. Možno si spomeniete na staré reklamy na pracie prostriedky – presne tak, tam to bolo podobne. Tu však ide najmä o to, ukázať, že čo sa týka konzumovania napríklad takej pizze, sú dva hlavné spôsoby. S kôrkou alebo bez.

1 580x580 - Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

Podobne môžeme vidieť aj plagátové rozdelenie na čajíčkarov a kávičkárov, na tých, čo si kečup fŕkajú rovno na hranolčeky alebo si spravia machuľu vedľa, na takých, čo jedia rukami alebo príborom, na ľudí, ktorí holduju Coca-Cole alebo Pepsi či na jedincov čo si z čokoládovej tabuľky odlamujú a iných, ktorí zase nešetria svoje tesáky.

41 580x580 - Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch 21 580x580 - Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch 51 580x580 - Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch 61 580x580 - Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

Čo hovoríte na vizuály a celkový nápad tejto kampane? A mimochodom – s kôrkou či bez? :)

3 comments
  1. No neviem, mam rad kavu aj caj, neznasam hocijaku colu a jedavam rukami aj priborom, podla potreby. Ale inak s korkou, tak aspon tu si mozem vybrat :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
21765087 10155007192008519 3729908242426954294 n - Hľadá sa Graphic Designer – daren & curtis
pokračovanie článku

Hľadá sa Graphic Designer – daren & curtis

Máme tím špičkových grafikov, ku ktorým hľadáme nového parťáka. V prípade, že už máš s grafikou a dizajnom skúsenosti a chceš sa…