Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

Existujú len dva druhy ľudí. Aspoň podľa vtipnej printovej kampane od Zomato. Táto aplikácia, ktorá je čosi ako fousquare navrhnutý špeciálne pre indické Dilí, v nej poukazuje originálnym spôsobom na jedinečné stravovacie návyky. 

Každý z plagátov je vytvorený v minimalistickom duchu,  s grafikou rozdelenou zvisle na dve rovnako veľké plochy. Možno si spomeniete na staré reklamy na pracie prostriedky – presne tak, tam to bolo podobne. Tu však ide najmä o to, ukázať, že čo sa týka konzumovania napríklad takej pizze, sú dva hlavné spôsoby. S kôrkou alebo bez.

1

Podobne môžeme vidieť aj plagátové rozdelenie na čajíčkarov a kávičkárov, na tých, čo si kečup fŕkajú rovno na hranolčeky alebo si spravia machuľu vedľa, na takých, čo jedia rukami alebo príborom, na ľudí, ktorí holduju Coca-Cole alebo Pepsi či na jedincov čo si z čokoládovej tabuľky odlamujú a iných, ktorí zase nešetria svoje tesáky.

4 2 5 6

Čo hovoríte na vizuály a celkový nápad tejto kampane? A mimochodom – s kôrkou či bez? :)

3 comments
  1. No neviem, mam rad kavu aj caj, neznasam hocijaku colu a jedavam rukami aj priborom, podla potreby. Ale inak s korkou, tak aspon tu si mozem vybrat :)

Napísať odpoveď pre rastio Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Výsledky Trienale plagatu Trnava 2018

Prvé kolo hodnotenia prác sa konalo v dňoch 15. – 31. mája 2018. Prostredníctvom online hodnotiacej aplikácie vybrala porota do finále…
pokračovanie článku

Bluwer Gin: premena vo fľaši

Gin je zložený z 15 rastlín a kvetu Klitorie ternatskej, ktorá sa vyznačuje tmavomodrou farbou. Tá inšpirovala aj branding nápoja.