Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

Heinz, známy svojimi pečenými fazuľami, sa na oslavu 50. výročia svojho založenia spojil so spoločnosťou Selfridges. Svetová dizajnérska agentúra Jones Knowles Ritchie pomohla s označením prvého sloganu “Beanz Meanz Heinz” na limitovanej sérii plechoviek.

Zákazníci si môžu zakúpiť limitovanú edicíu, ktorú zdobia rôzne umelecké diela, ktoré sú úplne odlišné od originálu – líšia sa hlavne sloganom, čím chceli kreatívci poukázať na pečené fazule a ich rolu v našom živote. Tieto výročné plechovky podpísal aj autor claimu Beanz Meanz, Maurice Drake.

K dispozícii je 50 druhov plechoviek od Beanz Meanz Laughz cez Beanz Meanz Eggs. Plechovka stojí 10 libier a výťažok z každej poputuje na podporu Nádacie nápadov. Sviatočná kampaň zahŕňa aj pop-up kaviareň v Selfridges na Oxford Street v Londýne, kde sú vystavené všetky plechovky.

zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

World Cup 2022 už má svoje logo

Do začiatku šampionátu v Katare ešte dva roky ostávajú, jeho vizuálnu tvár však už poznáme.
pokračovanie článku

Má Corel svoje miesto v profesionálnom DTP?

Aký je Váš nazor? [poll id=”34″] Ďalšie diely seriálu Grafickí dizajnéri, aký operačný systém využívate? Krivkové obrázky v…