4 580x326 - Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

Heinz, známy svojimi pečenými fazuľami, sa na oslavu 50. výročia svojho založenia spojil so spoločnosťou Selfridges. Svetová dizajnérska agentúra Jones Knowles Ritchie pomohla s označením prvého sloganu “Beanz Meanz Heinz” na limitovanej sérii plechoviek.

1 - Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

Zákazníci si môžu zakúpiť limitovanú edicíu, ktorú zdobia rôzne umelecké diela, ktoré sú úplne odlišné od originálu – líšia sa hlavne sloganom, čím chceli kreatívci poukázať na pečené fazule a ich rolu v našom živote. Tieto výročné plechovky podpísal aj autor claimu Beanz Meanz, Maurice Drake.

2 1 - Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

K dispozícii je 50 druhov plechoviek od Beanz Meanz Laughz cez Beanz Meanz Eggs. Plechovka stojí 10 libier a výťažok z každej poputuje na podporu Nádacie nápadov. Sviatočná kampaň zahŕňa aj pop-up kaviareň v Selfridges na Oxford Street v Londýne, kde sú vystavené všetky plechovky.

4 - Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

zdroj: designtaxi

  • Pozretí4303

pridaj komentár