Slobodmurárstvo má v Anglicku tristoročnú tradíciu. Ide o jednu z najtajomnejších a najviac nepochopených organizácií, ktorej členmi boli aj Mozart a Churchill. Nahliadnuť do jej histórie a fungovania umožňuje The Museum of Freemasonry, ktoré aktuálne získalo novú vizualitu.
Cieľom redizajnu bolo vdýchnuť komunikácii múzea súčasný a otvorený vzhľad a vytvoriť tak podmienky pre pútavý dialóg s návštevníkmi ale aj ostatnými, ktorí nejakým spôsobom prídu s inštitúciou do kontaktu.
Dizajnéri z Ascend Studio v spolupráci s vedením múzea a jeho kurátormi sformovali novú víziu, vďaka ktorej by sa The Museum of Freemasonry prezentovalo moderne a inovatívne.
Identita sa vo svojom jadre inšpiruje princípmi geometrie a vytvára pôsobivú a nadčasovú estetiku, ktorá sa zhmotňuje v monograme ako ústrednom prvku. Ten je tvorený trojicou iniciál z názvu. Motív vrstvenej geometrie sa následne prelína aj samotnou komunikáciou inštitúcie.
Okrem loga vytvorili autori redizajnu aj custom písmo Masonic Euclid Circular, ktoré sa inšpiruje jazykom symbolov, prítomných v slobodomurárstve. Ascend Studio pre múzeum navrhlo aj komunikačné výstupy, kompletnú stratégiu a guidelines pre implementovanie novej identity.