trit – vizuálna identita obchodu s dizajnovým nábytkom

Značka štýlových interiérových kúskov z Austrálie prichádza s veľkým redizajnom svojej identity. Pomocou nového vizuálu chce trit zmeniť svoju prezentáciu z bežného obchodu s nábytkom na niečo viac prémiové.

V centre identity stojí custom písmo, ktoré je robustné a krátky názov pomáha logotypu pôsobiť kompaktne a vyvolávať dojem, že pevne stojí na svojom mieste. Detaily jednotlivých písmen v kombinácii s negative space okolo nich vytvárajú odkazy na tvary nábytku a interiérových doplnkov.

Logo je dopĺňané elegantným pätkovým písmom, striedmo použitým na nadpisy, a ako kontrast sans serifom pre ostatné texty. Farebnosť v troch odtieňoch zložená z červenej, hnedej a grafitovej vytvára zaujímavú kombináciu, pomocou ktorej sa dá rôzne pracovať s intenzitou výrazu.

Za dizajnom stojí štúdio SPGD z austrálskeho Melbourne.

 

zdroj: spgd.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Zapojte sa do diskusií

Nebojte sa zapojiť do diskusií. Pridajte Vaše komentáre k článkom. Bez nutnosti registrácie a povinného vyplňovania mena a e-mailu.
pokračovanie článku

Dr. Waldhart – identita expedičného lekára

Vybudovať, posilniť či oživiť značku nepotrebujú iba rôzne spoločnosti a podniky. Identita je rovnako dôležitá aj pre jednotlivca, ktorý…
pokračovanie článku

Skate dosky inšpirované VHSkami

Možno nejaké ešte máte doma na poličke. VHS kazety v tých štýlových papierových alebo plastových obaloch. No a práve kabátmi…