trit – vizuálna identita obchodu s dizajnovým nábytkom

Značka štýlových interiérových kúskov z Austrálie prichádza s veľkým redizajnom svojej identity. Pomocou nového vizuálu chce trit zmeniť svoju prezentáciu z bežného obchodu s nábytkom na niečo viac prémiové.

V centre identity stojí custom písmo, ktoré je robustné a krátky názov pomáha logotypu pôsobiť kompaktne a vyvolávať dojem, že pevne stojí na svojom mieste. Detaily jednotlivých písmen v kombinácii s negative space okolo nich vytvárajú odkazy na tvary nábytku a interiérových doplnkov.

Logo je dopĺňané elegantným pätkovým písmom, striedmo použitým na nadpisy, a ako kontrast sans serifom pre ostatné texty. Farebnosť v troch odtieňoch zložená z červenej, hnedej a grafitovej vytvára zaujímavú kombináciu, pomocou ktorej sa dá rôzne pracovať s intenzitou výrazu.

Za dizajnom stojí štúdio SPGD z austrálskeho Melbourne.

 

zdroj: spgd.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Websterovci idú do kín!

26. septembra prichádza do kín pásmo animovaných rozprávok Websterovci 2: Zo života pavúkov. Rodinu Websterovcov netreba detským divákom predstavovať.…
pokračovanie článku

Národní cenu za studentský design 2018

DESIGN CABINET CZ s nadací SUTNAR – NADACE RADOSLAVA A ELAINE SUTNAROVÝCH a DEPO2015 vypisují 28. ročník soutěže o Národní cenu za studentský design 2018…
pokračovanie článku

Raňajkové dizajn menu

Milí priatelia a fanúšikovia dizajnových papierov, aj v tomto roku sme pre vás pripravili sériu podujatí RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU > novinky > inšpirácia > networking > papier > branding > dizajn > tlač > whatever >