Zmysel záhady: nová identita pre múzeum slobodomurárstva

Slobodmurárstvo má v Anglicku tristoročnú tradíciu. Ide o jednu z najtajomnejších a najviac nepochopených organizácií, ktorej členmi boli aj Mozart a Churchill. Nahliadnuť do jej histórie a fungovania umožňuje The Museum of Freemasonry, ktoré aktuálne získalo novú vizualitu.

Cieľom redizajnu bolo vdýchnuť komunikácii múzea súčasný a otvorený vzhľad a vytvoriť tak podmienky pre pútavý dialóg s návštevníkmi ale aj ostatnými, ktorí nejakým spôsobom prídu s inštitúciou do kontaktu.

Dizajnéri z Ascend Studio v spolupráci s vedením múzea a jeho kurátormi sformovali novú víziu, vďaka ktorej by sa The Museum of Freemasonry prezentovalo moderne a inovatívne.

Identita sa vo svojom jadre inšpiruje princípmi geometrie a vytvára pôsobivú a nadčasovú estetiku, ktorá sa zhmotňuje v monograme ako ústrednom prvku. Ten je tvorený trojicou iniciál z názvu. Motív vrstvenej geometrie sa následne prelína aj samotnou komunikáciou inštitúcie.

Okrem loga vytvorili autori redizajnu aj custom písmo Masonic Euclid Circular, ktoré sa inšpiruje jazykom symbolov, prítomných v slobodomurárstve. Ascend Studio pre múzeum navrhlo aj komunikačné výstupy, kompletnú stratégiu a guidelines pre implementovanie novej identity. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Adobe ponúka svoje apky s 20% zľavou!

Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects aj viacero iných môžete teraz získať o niečo výhodnejšie.
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.