Nissan chystá zjednodušené logo

Značka ide cestou flat prevedenia, ktoré hádže do koša všetky odlesky a priestorové efekty, ktorými sa prezentovali automobilky v minulosti.

Dôkazom týchto plánov je žiadosť o registráciu trademarku na nové logo. To – narozdiel od pochrómovaného predchodcu – vyzerá celkom inak.

Celé je v jednej farbe, s dvojicou zrkadlených oblúkov, ktoré odkazujú na pôvodný symbol. Obdĺžnik, ktorý v pôvodnom logu obsahoval názov značky, je teraz prítomný iba v náznakoch, v rámci negative space. Zmeny sa dočkala aj typografia, ktorú dizajnéri prekreslili s tenšími líniami a má aj širšie medziznakové medzery – teraz siaha horizontálne od okraja po okraj. Nissan zatiaľ nové logo oficiálne nepredstavil, dá sa však očakávať, že tak urobí.

Nové flat logo

Prvá generácia loga vznikla ešte v roku 1930 a obsahoval kruh v červenej farbe, ktorý odkazoval na pôvod vozidiel s týmto emblémom. V 80. rokoch sa z loga farby vytratili a prešlo sa na sivostriebornú verziu. Neskôr, keď automobilku kúpil Renault sa jej logo nafúklo do súčasného 3D loga s nalešteným vzhľadom.

Aktuálne logo s 3D efektom

Pôvodné farebné logo s motívom japonského slnka v pozadí

 

zdroj: Motor1

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Galva

Obalový dizajn pre víno, ktoré vzniklo ako rodinný projekt, stavia na minimalizmus.
pokračovanie článku

Photoshop pre iPad je tu

Adobe dnes vydalo očakávanú verziu svojho vlajkového programu v podobe aplikácie pre iPad. Stalo sa tak rok po oznámení…