Nissan chystá zjednodušené logo

Značka ide cestou flat prevedenia, ktoré hádže do koša všetky odlesky a priestorové efekty, ktorými sa prezentovali automobilky v minulosti.

Dôkazom týchto plánov je žiadosť o registráciu trademarku na nové logo. To – narozdiel od pochrómovaného predchodcu – vyzerá celkom inak.

Celé je v jednej farbe, s dvojicou zrkadlených oblúkov, ktoré odkazujú na pôvodný symbol. Obdĺžnik, ktorý v pôvodnom logu obsahoval názov značky, je teraz prítomný iba v náznakoch, v rámci negative space. Zmeny sa dočkala aj typografia, ktorú dizajnéri prekreslili s tenšími líniami a má aj širšie medziznakové medzery – teraz siaha horizontálne od okraja po okraj. Nissan zatiaľ nové logo oficiálne nepredstavil, dá sa však očakávať, že tak urobí.

Nové flat logo

Prvá generácia loga vznikla ešte v roku 1930 a obsahoval kruh v červenej farbe, ktorý odkazoval na pôvod vozidiel s týmto emblémom. V 80. rokoch sa z loga farby vytratili a prešlo sa na sivostriebornú verziu. Neskôr, keď automobilku kúpil Renault sa jej logo nafúklo do súčasného 3D loga s nalešteným vzhľadom.

Aktuálne logo s 3D efektom

Pôvodné farebné logo s motívom japonského slnka v pozadí

 

zdroj: Motor1

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Litera Fest 2021 začína už dnes!

Po dlhej dobe je ponuka kultúrnych akcií opäť bohatá. Odporúčame vám pridať si do zoznamu aj literárny festival, ktorý sa uskutoční od stredy 23. do piatka  25. júna v bratislavskom .klube pod lampou.