Nissan chystá zjednodušené logo

Značka ide cestou flat prevedenia, ktoré hádže do koša všetky odlesky a priestorové efekty, ktorými sa prezentovali automobilky v minulosti.

Dôkazom týchto plánov je žiadosť o registráciu trademarku na nové logo. To – narozdiel od pochrómovaného predchodcu – vyzerá celkom inak.

Celé je v jednej farbe, s dvojicou zrkadlených oblúkov, ktoré odkazujú na pôvodný symbol. Obdĺžnik, ktorý v pôvodnom logu obsahoval názov značky, je teraz prítomný iba v náznakoch, v rámci negative space. Zmeny sa dočkala aj typografia, ktorú dizajnéri prekreslili s tenšími líniami a má aj širšie medziznakové medzery – teraz siaha horizontálne od okraja po okraj. Nissan zatiaľ nové logo oficiálne nepredstavil, dá sa však očakávať, že tak urobí.

Nové flat logo

Prvá generácia loga vznikla ešte v roku 1930 a obsahoval kruh v červenej farbe, ktorý odkazoval na pôvod vozidiel s týmto emblémom. V 80. rokoch sa z loga farby vytratili a prešlo sa na sivostriebornú verziu. Neskôr, keď automobilku kúpil Renault sa jej logo nafúklo do súčasného 3D loga s nalešteným vzhľadom.

Aktuálne logo s 3D efektom

Pôvodné farebné logo s motívom japonského slnka v pozadí

 

zdroj: Motor1

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

5 mockupov ktoré musíte mať

Portál Graphic Burger dal na úvod roka dohromady päticu mockupov, ktoré sa vám môžu zísť. Pozrite sa, čo…
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Sada flat ikoniek so zľavou 45%!

Máme pre vás skvelú ponuku z Dealotto. Smallicons je set ikoniek, ktoré sú vytvorené skutočne precízne. Takisto medzi nimi…