El Salvador prichádza s pestrofarebným vizuálom

Krajina nedávno predstavila novú vizuálnu identitu, ktorá má El Salvador zviditeľniť ako turistickú destináciu s rastúcou ekonomikou.

Autorom identity je Interbrand, ktoré pracovalo aj na stratģii značky pre krajinu v Strednej Amerike. Strategické smerovanie krajiny v rámci brandingu je založené na predošlej štúdii, ktorú realizovala vláda El Salvadoru v spolupráci s Interbrandom.

Nová vizuálna tvár krajiny má zvýšiť medzinárodné povedomie o tejto destinácii a to hneď z viacerých hľadísk – turistického, investičného či obchodného. Logo, ktoré stojí v centre identity, vychádza z logotypovej časti s názvom krajiny, pričom z písmená v umiestneného v jeho strede “vyrastá” pestrofarebný kaleidoskop. Pod hlavnou časťou loga je umiestnený claim “Great like our people”.

Pestrofarebná identita ďalej pracuje s množstvom motívov, ktoré majú odrážať rozličné tváre jednej krajiny. Môžeme vidieť ľudí, vulkány, kostol, výškové budovy, priemyselné objekty, pamiatky, faunu i flóru. Všetky veci odkazujú na jednotlivé rozmery identity – ekonomickú, historickú, geografickú i sociálnu.

 

Ako sa vám páči identita El Salvadoru?

 

zdroj: interbrand.com

   itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

k Macu vám darujeme PORSCHE

Do 31. augusta získate s novým počítačom Mac štýlový disk LaCie Porsche Design P’9223 Mobile s kapacitou 1 TB v hodnote 99…
pokračovanie článku

Logokvíz II. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa zaujímavú knihu. Tým štastlivcom je…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Censurado wine

Nezávislý producent vína pocítil frustraci z cenzury, se kterou se během své práce setkal. A tak vznikla nová kolekce vín,…