Krajina nedávno predstavila novú vizuálnu identitu, ktorá má El Salvador zviditeľniť ako turistickú destináciu s rastúcou ekonomikou.
Autorom identity je Interbrand, ktoré pracovalo aj na stratģii značky pre krajinu v Strednej Amerike. Strategické smerovanie krajiny v rámci brandingu je založené na predošlej štúdii, ktorú realizovala vláda El Salvadoru v spolupráci s Interbrandom.
Nová vizuálna tvár krajiny má zvýšiť medzinárodné povedomie o tejto destinácii a to hneď z viacerých hľadísk – turistického, investičného či obchodného. Logo, ktoré stojí v centre identity, vychádza z logotypovej časti s názvom krajiny, pričom z písmená v umiestneného v jeho strede “vyrastá” pestrofarebný kaleidoskop. Pod hlavnou časťou loga je umiestnený claim “Great like our people”.
Pestrofarebná identita ďalej pracuje s množstvom motívov, ktoré majú odrážať rozličné tváre jednej krajiny. Môžeme vidieť ľudí, vulkány, kostol, výškové budovy, priemyselné objekty, pamiatky, faunu i flóru. Všetky veci odkazujú na jednotlivé rozmery identity – ekonomickú, historickú, geografickú i sociálnu.
Ako sa vám páči identita El Salvadoru?
zdroj: interbrand.com
itsnicethat.com