Ach, tie obaly – VI. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie, ak je navyše zaujímavý, či dokonca vtipný. Vtedy zaručene upúta pozornosť zákazníka hľadajúceho medzi regálmi. Pozrite si príklady takéhoto dizajnu.8cd12c4aeb9dfcf18cf1c0ebe16865d2 c60a0a6559cf9a89c81b24dfc37ab62d-736x512 54f31a9df8da4db075e686e6f42318e2 697a4677d8551eae8e876aa5a5a67181-736x1040 af8c8f3b564d72d482567138b0a08147-736x408 ebc4572ec718607d9e6270da80cb342f-736x1057 ab480b3565cde61cb550ddac9464ebbf-736x552

 

 

 

 

 

 

 

 

 

91189e6ec5853942908cb8c9a456aa05

 

 

 

 

 

 

ca56b71483a706e3579e90629e76e30b a620aa3696f95ed091d77dbf8a0bcbd1 d317c02954f3909235b3607f3450631b-736x488 a267afebe94bd8d9f4bc9fe180d749a9 11fbc1bc0e283076a276043f2a8e1a35 527c2baf2064d976a73678c5f07edd88 84d257a696d15a13e118c84e73ea79d9-736x1046

1ee171b1e7147c15bae2a3761c922d0bc395810bd09ade183c833ef2b0545ae2

 

zdroj: fromupnorth.com

1 comment
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Písmo a farby – webinár

Poďme sa porozprávať o grafickom dizajne. Tentokrát stíhame, netlačí ma deadline. V treťom dieli porozprávam o tom, aká je úloha farby v typografii, ako s ňou pracovať a ako dokáže ovplyvniť čitateľnosť a emóciu z čítaného textu.