Nová identita agentúry DAVID sa na vec pozerá z profilu

Reklamná a kreatívna agentúra pomenovaná po legendárnom Davidovi Ogilvym vznikla pred desiatimi rokmi v Brazílii a Argentíne. Dnes má kancelárie vo viacerých veľkých mestách na oboch pologuliach, za sebou množstvo kampaní a najnovšie aj update vizuálnej identity.

Nový branding vznikol v madridskej pobočke agentúry. Do popredia stavia iniciálu z názvu a zároveň krstného mena jej “zakladateľa”. Do písmena autorský tím zasadil štylizovaný profil Ogilvyho s jeho neodmysliteľnou fajkou. Symbol je pripojený na koniec nového, výraznejšieho wordmarku v custom typografii DAVID heavyweight.

Tu však nová identita nekončí, skôr naopak. “Déčko” je pomyselným odrazovým mostíkom pre tvorbu ďalších profiloviek jednotlivých ľudí, ktorí tvoria agentúru DAVID. Z tohto prvku tak vznikajú jedinečné vizuály, ktoré sa v identite objavujú v rôznych formách – jednotlivo aj na spôsob vzorov, s typografiou aj samostatne.

Každý člen tímu má teda k dispozícii vlastnú, prispôsobenú verziu identity, pre použitie v komunikácii s klientmi.

zdroj: Marketing Communication News

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Litera Fest 2021 začína už dnes!

Po dlhej dobe je ponuka kultúrnych akcií opäť bohatá. Odporúčame vám pridať si do zoznamu aj literárny festival, ktorý sa uskutoční od stredy 23. do piatka  25. júna v bratislavskom .klube pod lampou.