Nová identita agentúry DAVID sa na vec pozerá z profilu

Reklamná a kreatívna agentúra pomenovaná po legendárnom Davidovi Ogilvym vznikla pred desiatimi rokmi v Brazílii a Argentíne. Dnes má kancelárie vo viacerých veľkých mestách na oboch pologuliach, za sebou množstvo kampaní a najnovšie aj update vizuálnej identity.

Nový branding vznikol v madridskej pobočke agentúry. Do popredia stavia iniciálu z názvu a zároveň krstného mena jej “zakladateľa”. Do písmena autorský tím zasadil štylizovaný profil Ogilvyho s jeho neodmysliteľnou fajkou. Symbol je pripojený na koniec nového, výraznejšieho wordmarku v custom typografii DAVID heavyweight.

Tu však nová identita nekončí, skôr naopak. “Déčko” je pomyselným odrazovým mostíkom pre tvorbu ďalších profiloviek jednotlivých ľudí, ktorí tvoria agentúru DAVID. Z tohto prvku tak vznikajú jedinečné vizuály, ktoré sa v identite objavujú v rôznych formách – jednotlivo aj na spôsob vzorov, s typografiou aj samostatne.

Každý člen tímu má teda k dispozícii vlastnú, prispôsobenú verziu identity, pre použitie v komunikácii s klientmi.

zdroj: Marketing Communication News

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Plumb – zápisniky od umelcov pre kreatívcov

Výrobca papierových záležitostí, Knock Knock vytvoril v spolupráci s dizajnérom Tuckerom Nicholsom a štúdiom MacFadden & Thorpe sériu zápisníkov pre všetkých…
pokračovanie článku

Rozprávanie o letterpresse a dizajne – online event Dve Lamy

Letterpress (kníhtlač) je najstaršia tlačiarenská technika, ktorá pôvodom pochádza z Číny a v Európe ju preslávil známy Johannes Gutenberg, ktorého poznáme zo školských učebníc. V čom je táto tlač jedinečná a prečo sa k nej aj v 21.storočí s nadšením vraciame?