IKEA predstavila obrazy pozostávajúce z ručne kreslených obrázkov

Ak poznáte značku IKEA a jej komplikované návody na zloženie nábytku, po ktorých vyzerá váš nábytok ako abstraktné umelecké dielo, tak vás jej najnovšia kampaň určite nezaskočí.  Švédska spoločnosť, známa svojimi šikovnými domácimi riešeniami, prišla s novou kolekciou. Tvorí ju limitovaná edícia posterov, ktoré nakreslili dvanásti celosvetovo uznávaní umelci.

Dôvodom tejto kampane je silná vízia IKEI – umenie by malo byť cenovo dostupné pre všetkých, pretože umenie patrí aj do domácností, nielen do galérií a múzeí. Prinášame vám niektoré diela aj s konkrétnymi autormi. Všimnite si ako postery dotvorili kresbou priamo na stenu. Každý jeden je výnimočný. Nesie rukopis autora a má svoj príbeh.

Shelfie – Jean Jullien

Idea: veci ktoré vlastníte, nakoniec vlastnia vás.

 

We are One – Hell´o 

Cieľom bolo vytvoriť súlad medzi ľuďmi a zvieratami. Vytvoriť postavu pozostávajúcu z viacerých vtipných hláv.

 

Around a Table – Joanna Concejo

Autorka miluje sedieť pri stole – z rôznych dôvodov: pri jedle, káve alebo len tak, premýšľať a oddychovať.

 

Matsuri – Yasuto Sasada

V tomto diele sa deje toho veľa, čo japonský umelec pripúšťa neustálemu toku nápadov,
ktoré sa objavujú v jeho hlave.

Kompletnú galériu posterov nájdete tu.

2 comments
  1. Veľmi ma sklamal materiál, ktorý bol použitý pri tlačí týchto plagátov-obrazov, 10€ za taký lacný materiál je veľa. Máte v ponuke omnoho kvalitnejšie plagáty za podstatne nižšie ceny.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.