El Salvador prichádza s pestrofarebným vizuálom

Krajina nedávno predstavila novú vizuálnu identitu, ktorá má El Salvador zviditeľniť ako turistickú destináciu s rastúcou ekonomikou.

Autorom identity je Interbrand, ktoré pracovalo aj na stratģii značky pre krajinu v Strednej Amerike. Strategické smerovanie krajiny v rámci brandingu je založené na predošlej štúdii, ktorú realizovala vláda El Salvadoru v spolupráci s Interbrandom.

Nová vizuálna tvár krajiny má zvýšiť medzinárodné povedomie o tejto destinácii a to hneď z viacerých hľadísk – turistického, investičného či obchodného. Logo, ktoré stojí v centre identity, vychádza z logotypovej časti s názvom krajiny, pričom z písmená v umiestneného v jeho strede “vyrastá” pestrofarebný kaleidoskop. Pod hlavnou časťou loga je umiestnený claim “Great like our people”.

Pestrofarebná identita ďalej pracuje s množstvom motívov, ktoré majú odrážať rozličné tváre jednej krajiny. Môžeme vidieť ľudí, vulkány, kostol, výškové budovy, priemyselné objekty, pamiatky, faunu i flóru. Všetky veci odkazujú na jednotlivé rozmery identity – ekonomickú, historickú, geografickú i sociálnu.

 

Ako sa vám páči identita El Salvadoru?

 

zdroj: interbrand.com

   itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Písma od Northern Block za polovicu!

Typografická dielňa The Northern Block aktuálne ponúka výber svojich písiem so skvelou 50% zľavou!  Štúdio funguje od januára…
pokračovanie článku

Tajomstvo dobrého loga – workshop

Chceš sa naučiť navrhovať vizuálne silné, zapamätatelné a technicky použiteľné logo? Tak tento workshop je pre teba ako stvorený.…
pokračovanie článku

Greenery – Pantone farba na rok 2017

Farbou nadchádzajúceho roka sa podľa svetoznámej spoločnosti stal odtieň s názvom PANTONE 15-0343 Greenery. Po minuloročnej “Serenity and Rose…