El Salvador prichádza s pestrofarebným vizuálom

Krajina nedávno predstavila novú vizuálnu identitu, ktorá má El Salvador zviditeľniť ako turistickú destináciu s rastúcou ekonomikou.

Autorom identity je Interbrand, ktoré pracovalo aj na stratģii značky pre krajinu v Strednej Amerike. Strategické smerovanie krajiny v rámci brandingu je založené na predošlej štúdii, ktorú realizovala vláda El Salvadoru v spolupráci s Interbrandom.

Nová vizuálna tvár krajiny má zvýšiť medzinárodné povedomie o tejto destinácii a to hneď z viacerých hľadísk – turistického, investičného či obchodného. Logo, ktoré stojí v centre identity, vychádza z logotypovej časti s názvom krajiny, pričom z písmená v umiestneného v jeho strede “vyrastá” pestrofarebný kaleidoskop. Pod hlavnou časťou loga je umiestnený claim “Great like our people”.

Pestrofarebná identita ďalej pracuje s množstvom motívov, ktoré majú odrážať rozličné tváre jednej krajiny. Môžeme vidieť ľudí, vulkány, kostol, výškové budovy, priemyselné objekty, pamiatky, faunu i flóru. Všetky veci odkazujú na jednotlivé rozmery identity – ekonomickú, historickú, geografickú i sociálnu.

 

Ako sa vám páči identita El Salvadoru?

 

zdroj: interbrand.com

   itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vienna Design Week štartuje už tento piatok

Od 27. septembera do 6. októbra sa vo Viedni bude konať trinásty ročník podujatia, ktoré do rakúskej metropoly prinesie najväčší…
pokračovanie článku

Abeceda na stránkach skicára

Typografia v sebe ukrýva takmer nekonečné možnosti ak ide o rôznorodosť písmen. Potvrdzuje to aj projekt, ktorý vám dnes predstavíme.…