Vizuálna identita inšpirovaná remeslom

Vizuálne identity sú často založené na jednom ikonickom prvku, ktorý je ďalej rozvíjaný v rámci jednotlivých výstupov a komunikačných celkov vytvorených pri práci s identitou. Príkladom práve takéhoto prístupu je identita z dielne Side by Side pre Nova Interiors.

Dizajnéri sa pri tvorbe vizuálnej tváre rodinného podniku inšpirovali remeslom, ktoré tvorí podstatu podnikania firmy. Tá sa špecializuje na veľkovýrobu nábytku s ručným finišom. Cieľom bolo pri tvorbe novej identity vytvoriť niečo, čo by odkazovalo na vysokú úroveň kvality a remeselnej precíznosti.

Side by Side sa rozhodlo pre nemenej precízny prístup vo svojom odbore a tak autori študovali prácu remeselníkov. Tak sa zrodila myšlienka pracovať pri navrhovaní identity s prvkom typického spôsobu spájania komponentov v drevárskej výrobe – s tzv. dovetailom.  Ako už názov napovedá, spoj skutočne pripomína chvost holubice.

Dizajnéri šli v koncepte tak ďaleko, že tento prvok aplikovali aj v rámci písma nazvaného príhodne Dovetail Rounded, ktoré v rámci identity vzniklo ako custom font pre Nova Interiors. Ďalej sa prvok spoja objavuje v rámci mnohých prezentačných výstupov a prkov, v offline i online línii komunikácie.

Custom font Dovetail Rounded

Prvok v rámci setu ikoniek

Čo na identitu Nova Interiors hovoríte? Páči sa vám koncept a jeho prevedenie?

 

zdroj: weandthecolor.com

            side-side.co.uk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová printová kampaň pre Lekári bez hraníc

České štúdio Toman Design pripravilo pre tamojšiu pobočku medzinárodnej organizácie Lekári bez hraníc sériu printov. Ide o dlhodobú kampaň,…