VISA s novým logom – Vé bez okrás

Svetová platobná služba VISA nedávno predstavila nové logo, ktoré je súčasťou novej stratégie smerovania značky na trhu. Redizajn nemožno označiť ako drastický, to však ostatne nie je negatívom. Veď posúďte sami.

Aktuálny motív sa v zmysle zjednodušenia konceptu zbavil zlatožltého pásika, ktorý zdobil začiatočné písmeno V. Zmena neobišla ani farebnú stránku loga. Novým náterom sa stala tmavomodrá s postupným odstupňovaním intenzity.

Vynovené logo absolvovalo spolu so zvyškom komunikácie premiéru v rámci reklamného spotu zameraného na nadchádzajúce olympijské hry. Objaví sa bohužiaľ iba na konci, ale je to predsa len reklama na skoky na lyžiach a VISA je „iba“ partner. Video zatiaľ beží v Spojených štátoch – neskôr, v priebehu nasledovných mesiacov, by mali nasledovať ďalšie spôsoby komunikovania v tradičných i digitálnych formách.

http://www.youtube.com/watch?v=ITocLRGQAek

Čo hovoríte na nové logo vy? Pozrite si aj vývoj loga naprieč časom:

 

zdroj: designtaxi.com

3 comments
Napísať odpoveď pre Jan Groman Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bee Loop: obal, ktorý uzatvára kolobeh

Pohár, v ktorom sa nachádza med, je vyrobený z včelieho vosku a potvrdzuje, že zero waste obal môže byť vysoko estetickým objektom.
pokračovanie článku

Důmyslný design obalu mléka Bird Feeder

Ptáci jsou nejen nenahraditelnými pomocníky člověka v boji proti škodlivému hmyzu. Ptáci jsou estetikou našich měst, parků a lesů. Oživují…
pokračovanie článku

Ach tie obaly: Caldera

Obalový dizajn pre mladú značku prémiového olivového oleja z Neapola dokonale napoveda o povahe produktu.