VISA s novým logom – Vé bez okrás

Svetová platobná služba VISA nedávno predstavila nové logo, ktoré je súčasťou novej stratégie smerovania značky na trhu. Redizajn nemožno označiť ako drastický, to však ostatne nie je negatívom. Veď posúďte sami.

Aktuálny motív sa v zmysle zjednodušenia konceptu zbavil zlatožltého pásika, ktorý zdobil začiatočné písmeno V. Zmena neobišla ani farebnú stránku loga. Novým náterom sa stala tmavomodrá s postupným odstupňovaním intenzity.

Vynovené logo absolvovalo spolu so zvyškom komunikácie premiéru v rámci reklamného spotu zameraného na nadchádzajúce olympijské hry. Objaví sa bohužiaľ iba na konci, ale je to predsa len reklama na skoky na lyžiach a VISA je „iba“ partner. Video zatiaľ beží v Spojených štátoch – neskôr, v priebehu nasledovných mesiacov, by mali nasledovať ďalšie spôsoby komunikovania v tradičných i digitálnych formách.

http://www.youtube.com/watch?v=ITocLRGQAek

Čo hovoríte na nové logo vy? Pozrite si aj vývoj loga naprieč časom:

 

zdroj: designtaxi.com

3 comments
Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

InDesign tip 4: Prefarbiť časť textu

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…
pokračovanie článku

Zase jeden dobrý nápad na slovenské logo…

Keď pred časom Simona Bubánová robila u Michala Havrana tajnosti s novou značkou Slovenska a súčasne s komunikáciou našej krajiny pre budúcnosť,…
pokračovanie článku

Vzorkovník farieb, ročník 1692

Tristo rokov pred prvým vzorkovníkom farieb od Pantone prišla na svet kniha plná ručne maľovaných farebných odtieňov, o ktorej…