VISA s novým logom – Vé bez okrás

Svetová platobná služba VISA nedávno predstavila nové logo, ktoré je súčasťou novej stratégie smerovania značky na trhu. Redizajn nemožno označiť ako drastický, to však ostatne nie je negatívom. Veď posúďte sami.

Aktuálny motív sa v zmysle zjednodušenia konceptu zbavil zlatožltého pásika, ktorý zdobil začiatočné písmeno V. Zmena neobišla ani farebnú stránku loga. Novým náterom sa stala tmavomodrá s postupným odstupňovaním intenzity.

Vynovené logo absolvovalo spolu so zvyškom komunikácie premiéru v rámci reklamného spotu zameraného na nadchádzajúce olympijské hry. Objaví sa bohužiaľ iba na konci, ale je to predsa len reklama na skoky na lyžiach a VISA je „iba“ partner. Video zatiaľ beží v Spojených štátoch – neskôr, v priebehu nasledovných mesiacov, by mali nasledovať ďalšie spôsoby komunikovania v tradičných i digitálnych formách.

http://www.youtube.com/watch?v=ITocLRGQAek

Čo hovoríte na nové logo vy? Pozrite si aj vývoj loga naprieč časom:

 

zdroj: designtaxi.com

3 comments
Napísať odpoveď pre Ičo Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dizajnový kurz zameraný na komerčné využitie ilustrácie

Martin Bajaník - grafický dizajnér, ktorý má za sebou viac ako 2 dekády aktívnej kariéry, sa minulý rok rozhodol zorganizovať sériu dizajnových kurzov, v ktorých bude hovoriť o svojich skúsenostiach a pokúsi sa odovzdať svoje know-how zo spojenia grafického dizajnu a marketingu. Už onedlho, 13. februára sa uskutoční kurz BUSINESS ILUSTRÁCIA, v ktorej sa účastníci dozvedia niečo o tom, ako tvoriť hodnotu a zisk ilustráciou.