Štýlové plagáty pre fanúšikov automobilových závodov od Automobilist

Nová séria umeleckých plagátov je inšpirovaná slávnou históriou Porsche aj futurizmom. Ako by asi vyzerali závody vo vesmíre? Túto a podobnú otázku si položili autori z Automobilist, ktorý sa špecializujú na kreatívnu tvorbu spojenú s motorizmom.

Le Mars

Myšlienka prepojiť históriu značky Porsche a víziu ďalekej budúcnosti vznikla pri 50. výročí prvého triumfu automobilky na prestížnych 24 hodinových pretekoch Le Mans. Celkovo Porsche v závode zvíťazilo 19-krát.

Legendárne Porsche 917 KH sa stalo ústredným prvkom pre prvé dva zo série plagátov. Víťazný model z roku 1970 vďaka Automobilist “cestoval” do roku 2054. Na plagáte tak môžeme vidieť futuristickú kulisu neónového mesta a v popredí stále ikonické Porsche. Druhý motív je viac tradičný s estetikou ako vystrihnutou z vtedajších časopisov.

Porsche 917 KH však nie je jediným modelom značky, ktorý možno vidieť na plagátoch. Porsche 356 SL závodí v kulisách červenej planéty. Podobné prostredie však mal aj závod Panamericana, ktorý sa konal v roku 1953 v mexickej púšti. Práve táto paralela medzi oboma svetmi inšpirovala prenesenie závodu z Mexika na Mars.

Podobne sa aj Porsche 911 RS ocitá na povrchu Mesiaca. Namiesto tradičného závodiska by sa podľa dizajnérov z Automobilist mohli tieto preteky konať v roku 2078 okolo krátera Giordana Bruna.

Dvojice historicko-futuristických plagátov sú dostupné v limitovaných nákladoch. Záujem je z celého sveta, za čo okrem kvality spracovania vďačia autori aj viac ako mesiac trvajúcej online kampani Porsche.

„V Automobilist se pyšníme přesností a pravdivostí našich uměleckých děl, obzvlášť pokud jde o historické okamžiky a vozy, které se jich účastnily. Avšak tento projekt s Porsche a trochu bláznivé nápady se závoděním na Marsu a Měsíci nám umožnily, abychom ukázali i kreativnější stranu naší činnosti,“ Pavel Turek, CEO Automobilist.

O autoroch

Automobilist je globálnou platformou, ktorá ponúka nadšencom motošportu autentické zážitky prostreníctvom príbehov s vôňou benzínu. Všetko začalo na plagátoch a obrazech, kam šikovné ruky grafikov a špičkové digitálne technológie preniesli najslávnejšie momenty z histórie automobilových pretekov.

Tým okolo Pavla Turka, úspešného manažéra s mnohoročnými skúsenosťami z formule 1 a kreatívneho riaditeľa Jana Rambouska, dokázal zaujať promotérov F1 a stal se oficiálnym dodávateľom. 

Platforma je tiež partnerem MS v rallye (WRC) a spolupracuje s mnohými významnými motoristickými značkami, ako Mercedes, Ferrari, McLaren či Maserati. Ambasádormi projektu sú bývalé i súčasné hviezdy motošportu ako Sir Jackie Stewart, David Coulthard, Mick Doohan či André Lotterer.

Viac o Automobilist najdete na oficiálnom webeInstagrame. 

zdroj: Automobilist

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Silné logo má veľký vplyv na vaše podnikanie. Je to nepopierateľné, stačí si spomenúť na symboly, ktoré reprezentujú…
pokračovanie článku

Reklama svetových značiek v čase korony

V súčasnosti prebiehajúca pandémia koronavírusu nenecháva chladným ani reklamný priemysel. Takto sa na tému pozreli viaceré svetové značky.
pokračovanie článku

Limitovaná edice Carlsberg Export Pilsner

Zima už přichází, což znamená novou sezónu s běháním ve sněhu a běžeckým lyžováním. Společně s firmou Carlsberg Sweden vytvořila dánská…