Štýlové plagáty pre fanúšikov automobilových závodov od Automobilist

Nová séria umeleckých plagátov je inšpirovaná slávnou históriou Porsche aj futurizmom. Ako by asi vyzerali závody vo vesmíre? Túto a podobnú otázku si položili autori z Automobilist, ktorý sa špecializujú na kreatívnu tvorbu spojenú s motorizmom.

Le Mars

Myšlienka prepojiť históriu značky Porsche a víziu ďalekej budúcnosti vznikla pri 50. výročí prvého triumfu automobilky na prestížnych 24 hodinových pretekoch Le Mans. Celkovo Porsche v závode zvíťazilo 19-krát.

Legendárne Porsche 917 KH sa stalo ústredným prvkom pre prvé dva zo série plagátov. Víťazný model z roku 1970 vďaka Automobilist “cestoval” do roku 2054. Na plagáte tak môžeme vidieť futuristickú kulisu neónového mesta a v popredí stále ikonické Porsche. Druhý motív je viac tradičný s estetikou ako vystrihnutou z vtedajších časopisov.

Porsche 917 KH však nie je jediným modelom značky, ktorý možno vidieť na plagátoch. Porsche 356 SL závodí v kulisách červenej planéty. Podobné prostredie však mal aj závod Panamericana, ktorý sa konal v roku 1953 v mexickej púšti. Práve táto paralela medzi oboma svetmi inšpirovala prenesenie závodu z Mexika na Mars.

Podobne sa aj Porsche 911 RS ocitá na povrchu Mesiaca. Namiesto tradičného závodiska by sa podľa dizajnérov z Automobilist mohli tieto preteky konať v roku 2078 okolo krátera Giordana Bruna.

Dvojice historicko-futuristických plagátov sú dostupné v limitovaných nákladoch. Záujem je z celého sveta, za čo okrem kvality spracovania vďačia autori aj viac ako mesiac trvajúcej online kampani Porsche.

„V Automobilist se pyšníme přesností a pravdivostí našich uměleckých děl, obzvlášť pokud jde o historické okamžiky a vozy, které se jich účastnily. Avšak tento projekt s Porsche a trochu bláznivé nápady se závoděním na Marsu a Měsíci nám umožnily, abychom ukázali i kreativnější stranu naší činnosti,“ Pavel Turek, CEO Automobilist.

O autoroch

Automobilist je globálnou platformou, ktorá ponúka nadšencom motošportu autentické zážitky prostreníctvom príbehov s vôňou benzínu. Všetko začalo na plagátoch a obrazech, kam šikovné ruky grafikov a špičkové digitálne technológie preniesli najslávnejšie momenty z histórie automobilových pretekov.

Tým okolo Pavla Turka, úspešného manažéra s mnohoročnými skúsenosťami z formule 1 a kreatívneho riaditeľa Jana Rambouska, dokázal zaujať promotérov F1 a stal se oficiálnym dodávateľom. 

Platforma je tiež partnerem MS v rallye (WRC) a spolupracuje s mnohými významnými motoristickými značkami, ako Mercedes, Ferrari, McLaren či Maserati. Ambasádormi projektu sú bývalé i súčasné hviezdy motošportu ako Sir Jackie Stewart, David Coulthard, Mick Doohan či André Lotterer.

Viac o Automobilist najdete na oficiálnom webeInstagrame. 

zdroj: Automobilist

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – SUNMAI – Cats On The Roof

Cílem bylo navrhnout speciální vydání štítků piva SUNMAI. Pomocí příběhů o kočkách od skutečných majitelů vznikly zajímavé ilustrace a kresby.
pokračovanie článku

Moleskine inšpirované Harry Potterom

Známa značka zápisníkov nestojí počas novej vlny príbehov zo sveta Harryho Pottera bokom. Dôkazom je aj dvojica nových…