Minimalistické obaly džemov Ashitano Shokupan: pokoj a jednoduchosť

Dizajn etikiet pre produktovú líniu japonských džemov má ako centrálny prvok slnko.

To je základnou esenciou pre všetky prísady džemov Ashitano Shokupan. Preto bola jeho výber ako základného kameňa brandingu jasnou voľbou.

Výsledný dizajn je skromný a príjemne nenápadný, vďaka čomu paradoxne môže medzi ostatnými produktmi tohto segmentu vyniknúť.

Slnko je na etiketách pre jednotlivé druhy džemu prítomné vždy vo farbe danej príchute.

zdroj: Packaging of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bratislava Design Week 2014

Termín: 22.- 28. september Miesto konania: Bratislava – Staré Mesto Hlavná centrála: Laurinská 14, dočasná intervencia v nevyužívanom 7. poschodovom objekte…
pokračovanie článku

Electrolux predstavil redizajn identity

Nová identita nemusí so sebou nutne priniesť prekopanie vizuálu značky do základov. Často je to skôr o jemných úpravach a faceliftoch.…
pokračovanie článku

Printové inšpirácie II.

Obálky magazínov sú vďačným objektom na prezeranie. Dnes vám preto prinášame prehľad niektorých, ktoré stojí za to vidieť.…