Minimalistické obaly džemov Ashitano Shokupan: pokoj a jednoduchosť

Dizajn etikiet pre produktovú líniu japonských džemov má ako centrálny prvok slnko.

To je základnou esenciou pre všetky prísady džemov Ashitano Shokupan. Preto bola jeho výber ako základného kameňa brandingu jasnou voľbou.

Výsledný dizajn je skromný a príjemne nenápadný, vďaka čomu paradoxne môže medzi ostatnými produktmi tohto segmentu vyniknúť.

Slnko je na etiketách pre jednotlivé druhy džemu prítomné vždy vo farbe danej príchute.

zdroj: Packaging of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Řeči o grafickém designu 2020

Aj tento rok sa uskutoční konferencia Řeči o grafickém dizajnu, ktorá prinesie zaujímavé témy a rečníkov z dizajnérskej scény. Druhé vydanie sa uskutoční na jeseň v českej metropole.
pokračovanie článku

Slovenský dizajn mieri do Prahy

Pätica osobností slovenského dizajnu a umenia sa predstaví na najväčšom festivale dizajnu a umenia v strednej Európe Designblok 24.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Hi

Jak začínáte svůj den? Ráno může být mnohem příjemnější, když na vás čeká Hi. Jednoduché a minimalistické typografické řešení…