Greentica: obal pre značku, ktorá búra predsudky

Identitu pre spoločnosť, ktorá sa venuje výrobe CBD a CBG olejov vytvorilo Malina Studio.

V centre brandingu od Malina Design Studio stojí logo so symbolom konopného listu, ktorý priamočiaro poukazuje na spoločný menovateľ všetkých produktov v portfoliu značky. Logo Greentica pracuje s polygonálnym štýlom, ktorý sa následne prelína aj do dizajnu samotných obalov.

Tie sú vzdušné, s dostatkom bieleho podkladu, na ktorom dobre vystupuje do popredia všetko potrebné a zároveň výsledok pôsobí prémiovo. Na obaloch sa pracuje so spomínanými polygónmi, z ktorých sú tvorené portréty zvierat z divokej prírody. Prírodný rozmer podčiarkuje aj vhodne zvolený papier.

Výrobu krabičiek zabezpečila tlačiareň vach.print. Produkciu obalov približuje Marek Vach:

“S ohľadom na menšie množstvo krabičiek sme použili technológiu malonákladovej digitalnej tlače. Pre obaly sme vybrali bezdrevny nenatieraný papier Munken Pure Rough. V druhom kroku nasledovala razba fóliou za tepla a nakoniec výsek krabičiek.”

zdroj: Malina

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Puerto La Fuente

Puerto La Fuente je značka extra panenského olivového oleje z olivových hájů Catilla la Mancha. Typické bílé domy s indigo…
pokračovanie článku

Monotype Library pre tímy je tu!

Monotype po novom prináša svoj model predplatného aj pre tímy. Na čo sa môžete tešiť?