Prácu štúdia Colmo ocenila WOLDA

Pražské štúdio získalo v súťaži zameranej na logá a vizuálne identitiy hneď dve ceny.

Prvá bola za identitu festivalu Letní slavnosti staré hudby. Za tento počin si Colmo odnieslo zlato v kategórii Logo. Za zmienku stojí aj zvyšok identity 20. ročníka hudobného podujatia. Pôsobivá typografia, kolážový prístup k vizuálom a úžšia farebnosť tvoria celok, ktorý vytvára ucelený dojem pri kontakte s komunikáciou slávností. To bolo ostatne aj cieľom. Predošlé ročníky sa pre košatosť aktivít v rámci eventu vyznačovali určitou nesúrodosťou, ktorú práve jubilejný 20. ročník vizuálne opäť nastavil na jednu vlnu. V súčasnosti štúdio pripravuje motívy a promo nadchádzajúceho ročníka.

Druhá cena do štúdia poputovala za vizuál pre Vysokú školu kreativní komunikace – v kategórii Award of Excellence. Identita s gridovým prístupom, hravou farebnosťou a fotkami, ktoré vyvažuje kontrastná čiernobiela zložka, pôsobí sviežim dojmom a pasuje k inštitúcii, ktorú reprezentuje. V centre stojí typografia a hra s ňou ako odkaz na komunikáciu, ktorá je na škole všadeprítomná.

 

zdroj: wolda.org

colmo.cz

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Jigsaw Cuit

Jigsaw Biscuit vnáší nový styl do koloběhu občerstvení. Jídlu totiž přináší různé kombinace chutí, které vás jen napadnou.…
pokračovanie článku

Hľadáme DTP senior grafika

Hľadáme absolútne spoľahlivého DTP grafika, seniora, pre ktorého je práca radosťou a vášňou. Pri magazínoch si všímaš layouty, typografické…