Vzbura sudov: branding Barrel Riot

Energická identita pre vinárstvo, ktorej základnou prísadou je búranie stereotypov.

Triumf nad typickým

Branding od začiatku evokuje dojem uvoľnenosti a zábavy, ktorá možno sprevádzala aj jeho vývoj. Výraznú typografiu s alternáciou rezu medzi dvojicou slov v názve, dopĺňa symbol horiaceho sudu ako priamočiary odkaz na značku.

Písmo Solenizant od poľského kolektívu Laïc dáva obalom vína dostatok výbušnej energie, aby na policiach vinotéky pritiahli menšiu explóziu pozornosti.

Logo výborne vyzerá aj na ďalších aplikáciách z reálneho sveta. Či už máme na mysli drevené plakety, krabice alebo korky, sú to práve štruktúry a materiály, ktoré logu dodávajú ďalší rozmer a podčiarkujú jeho rukodielnu estetiku.

Etikety tónované podľa druhu vína majú vždy logo zladené s podkladom s akcentom v podobe plameňa, ktorý je vždy v kontrastnej farbe a zdôrazňuje tak iskru tejto fľaškovanej vzbury.

Kompletný branding vznikol pod hlavičkou kalifornského štúdia MiresBall.

zdroj: MiresBall, Barrel Riot

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Boko

Huaman Studio navrhlo nový branding a design stránek pro společnost Boko Asian Gourmets – společnost, která se specializuje na…
pokračovanie článku

Keď NBA stretne Looney Tunes

Dnes pre vás máme čosi športu, čosi kresleniek z 80. rokov. Pozrite sa, ako môže takéto netradičné spojenie dopadnúť, keď…