Pôsobivé spojenia ilustrácie a brandingu

Ilustrácia zažíva vo svete rozmach. Stále viac a viac značiek či magazínov využíva práve toto médium na doplnenie obsahov, ktoré ponúkajú svojim adresátom. Práve ilustrácia, pestrosť jej foriem a jedinečné stvárnenie skutočného či fiktívneho sveta dokáže často pritiahnuť pozornosť k zvyšku informácií, ktoré sú obsiahnuté v texte. Dnes vám preto ponúkame pohľad na niekoľko príkladov výborného použitia ilustrácie.

rock discover1 dunk1 oreo dream1

Oreo pri príprave tejto kampane oslovila desiatku autorov, ktorí mali v spolupráci s Martin Agency prísť s vlastnou postavou. Jediná podmienka – sušienka namiesto tváre. Celú kampaň nájdete na stránke agentúry.

231046_ee3709a5790243488b6fcac3d02431c2 231042_9c790eea4ad24907832fbefa10e995b6 231030_ab076d986b4b49019049f96634b1b19d 231022_51483bebecb7402e90a4b27d2533d118 231038_ddb4b14a98b44d3f802983af3c3d3005 231026_366e7fb3256446ebbc795df0819cb257

Pre účely promovania novej série audiokníh siahli v Penguin Books po ilustráciách, ktoré v čitateľoch vyvolajú silnú nostalgiu a spomienky na dobre známe príbehy. Všimli ste si zvukového technika, ktorý neohrozene nahráva príbeh, aby ste si ho mohli v pohodlí vypočuť? Ilustrácie pripravil Jared Muralt.

FC_Ads FC_Ads FC_Ads

Ako lepšie prezentovať produkt predurčený na využívanie pri kreslení ako prostredníctvom ilustrácie? Autorom vizuálov je Reed Collins.

kuoni

Kuoni organizuje prémiové zájazdy, ktoré propaguje takouto parádnou vizualitou z produkcie francúzskej ilustrátorky Maliky Favre. Celú kampaň nájdete na autorkinej stránke.

b1a36236691285.572618f1f0cdc 1d64e236691285.572618f1f07e3 84595836691285.572618f1f02fe

Kúsok od Carloca Studio pre Schusevovo múzeum architektúry v duchu myšlienky kampane “Objavte celý príbeh”.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Fruit Stop Fresh Juice

Nápoje Fruit Stop přinášejí ovoce prezentované formou kreativních ilustrací. Roztomilý pár, kterému na sobě záleží, cítí neskutečnou lásku k přírodě. A to je poselství Fruit Stop. 
pokračovanie článku

Mockup citylightu zadarmo!

Na portáli graphicburger aktuálne nájdete aj tento citylight lokalizovaný na autobusovej zastávke. Môžete ho využiť pri prezentovaní svojich…
pokračovanie článku

Súťaž s Nikonom mala uletený výsledok

Mýliť sa je ľudské a aj Nikonu sa nedávno na Facebooku celkom zadarilo. V rámci vyhlásenej súťaže totiž značka ocenila…
pokračovanie článku

Opel prichádza s novým logom

Nemecká automobilka nedávno predstavila update svojej vizuálnej identity. Podobne ako mnoho iných značiek sa vydala minimalistickým smerom.