Harpagan Brewery přichází s obalem plným vášně

Harpagan Brewery je novou smluvní iniciativou na polském trhu s řemeslně vyráběnými pivy. Strategie značky je založena na archetypu Harpagan. To je polský hovorový termín pro osobu plnou vášně. Osobu s pozitivním postojem, se zdravým nádechem humoru a kapkou bláznovství.

Zdroje: packagingoftheworld, fusecollective, browarharpagan

Partner rubriky www.packpoint.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iOS ikony – ako sa to robí

Či sa vám páčia alebo nie, iOS ikony sú veľmi obľúbenou kategóriou ak ide o dizajn mobilných aplikácií. App…
pokračovanie článku

Nik Collection od Google dostupný zadarmo

Google minulý rok predstavil svoj softvér na úpravu fotografií, ktorý má poskytnúť širokú paletu nástrojov a možností editovania. Cena…