Harpagan Brewery přichází s obalem plným vášně

Harpagan Brewery je novou smluvní iniciativou na polském trhu s řemeslně vyráběnými pivy. Strategie značky je založena na archetypu Harpagan. To je polský hovorový termín pro osobu plnou vášně. Osobu s pozitivním postojem, se zdravým nádechem humoru a kapkou bláznovství.

Zdroje: packagingoftheworld, fusecollective, browarharpagan

Partner rubriky www.packpoint.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kopernikovo letisko vo Wroclave má nové logo

Piate najväčšie letisko v Poľsku je nepochybne miestom, ktorým prúdi veľké množstvo ľudí z rôznych častí sveta. Nečudo, že jeho…
pokračovanie článku

Hľadáme junior dizajnéra – Sli.do

Sme sli.do a učíme sa, ako vybudovať zo startupu svetovú firmu. Sli.do je webová aplikácia pre interakciu na konferenciách a eventoch.…
pokračovanie článku

The making of Nina

Už zajtra má svetovú premiéru krátky animovaný film Nina od slovenských Ové Pictures. Niečo zo zákulisia (jej) takmer…