Lexmark odhalil logo, ktoré otvára nové príležitosti

Dnes to nebude o jemnom redizajne v štýle kerning á la Google. Svetový výrobca laserových tlačiarní nedávno predstavil svoje nové logo a už na prvý pohľad je zrejmé, že ide o dramatickú zmenu.

Stačí si porovnať novú a starú identitu. Predchodca s pätkovým písmom a diamantom ako ústredným prvkom inak konzervatívneho logotypu bolo potrebné nahradiť. Aspoň tak to cítia v Lexmarku. Danny Molhoek, manažér značky pre Veľkú Britániu a Írsko:

„Kým diamantové logo malo vyvolávať dojem odolnosti a zrozumiteľnosti, nové má naznačovať pokračujúci vývoj spoločnosti.”

 

lexmark-logo-1

Pôvodné logo s diamantom

 

Zelené odtiene sú svieže a výrazne a má evokovať silu značky a jej entuziazmus. Vizuálny symbol uzávierky fotoaparátu bol navrhnutý so zámerom naznačovať nové, rozširujúce sa príležitosti pre značku. Logo v tomto zmysle sprevádza aj nový claim: Open the possibilities.

 

Lexmark1-684x250

Nové logo v kombinácii s aktualizovaným claimom.

 

Čo hovoríte na redizajn Lexmark loga? Páči sa vám?

 

zdroj:  lexmark.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Side project na dnes – Kefková kaligrafia

Sebastian Lester je britský type dizajnér, ktorý je zároveň autorom viacerých krátkych videí. Tie spája ich hlavná myšlienka…
pokračovanie článku

Nové metalické odstíny PANTONE

PANTONE, specialista na profesionální barevné standardy, vydal svou nejnovější kolekci „Metallic Shimmers“, která designéru umožní vylepšovat jejich návrhy. Kolekce…