Nové logo Googlu – niečo, čo sa len tak (voľným okom) nevidí

Google má nové logo! Počkať, vy ste si nevšimli? No, pre tentokrát vám to odpúšťame. Nový dizajn, ktorý sa objavil len nedávno, sa môže uchádzať o titul v Guinessovej knihe rekordov. Nie preto, že by bol neuveriteľne dokonalý alebo tak. Skôr ide o najdetailnejší redizajn v histórii. Veď posúďte sami.

V novom logu sú iba dve zmeny. Ťažko ich nazvať zásadné, aj keď možno niekde na našej planéte (alebo aj inej) žije niekto, kto práve na toto úpenlivo čakal. Dobre, koniec napínaniu – spoločným menovateľom oboch zmien je kerning. Správne.

google kerning

Konkrétne sa v „novom“ logu posunulu malé g o pixel vpravo a l tiež o pixel vpravo a ešte o jeden dolu. Ako to hovoril ten Neil Armstrong na Mesiaci?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bitter Union

Bitter Union je prémiový produkt, který vylepšuje a vyvažuje různé příchutě ve vašem nápoji a poskytuje tak aromatický hořký zážitek.
pokračovanie článku

GALERIE CZECHDESIGN JE VOLNÁ

Galerie designu vyhlašuje výběrové řízení na výstavní projekt, kterému věnuje svůj prostor a finanční prostředky. CZECHDESIGN je otevřený vašim…
pokračovanie článku

Mesto Lovosice predstavilo nové logo

Vizuál ladený v modrých farbách zvíťazil v hlasovaní obyvateľov, ktorí vyberali celkovo zo štyroch návrhov.