Lexmark odhalil logo, ktoré otvára nové príležitosti

Dnes to nebude o jemnom redizajne v štýle kerning á la Google. Svetový výrobca laserových tlačiarní nedávno predstavil svoje nové logo a už na prvý pohľad je zrejmé, že ide o dramatickú zmenu.

Stačí si porovnať novú a starú identitu. Predchodca s pätkovým písmom a diamantom ako ústredným prvkom inak konzervatívneho logotypu bolo potrebné nahradiť. Aspoň tak to cítia v Lexmarku. Danny Molhoek, manažér značky pre Veľkú Britániu a Írsko:

„Kým diamantové logo malo vyvolávať dojem odolnosti a zrozumiteľnosti, nové má naznačovať pokračujúci vývoj spoločnosti.”

 

lexmark-logo-1

Pôvodné logo s diamantom

 

Zelené odtiene sú svieže a výrazne a má evokovať silu značky a jej entuziazmus. Vizuálny symbol uzávierky fotoaparátu bol navrhnutý so zámerom naznačovať nové, rozširujúce sa príležitosti pre značku. Logo v tomto zmysle sprevádza aj nový claim: Open the possibilities.

 

Lexmark1-684x250

Nové logo v kombinácii s aktualizovaným claimom.

 

Čo hovoríte na redizajn Lexmark loga? Páči sa vám?

 

zdroj:  lexmark.com

1 comment
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Peter Biľak: Hĺbka a šírka (prednáška)

Naša doba vyzdvihuje expertov a oceňuje čoraz užšiu špecializáciu. Peter Biľak však tvrdí, že tento prístup môže byť príliš…