Lexmark odhalil logo, ktoré otvára nové príležitosti

Dnes to nebude o jemnom redizajne v štýle kerning á la Google. Svetový výrobca laserových tlačiarní nedávno predstavil svoje nové logo a už na prvý pohľad je zrejmé, že ide o dramatickú zmenu.

Stačí si porovnať novú a starú identitu. Predchodca s pätkovým písmom a diamantom ako ústredným prvkom inak konzervatívneho logotypu bolo potrebné nahradiť. Aspoň tak to cítia v Lexmarku. Danny Molhoek, manažér značky pre Veľkú Britániu a Írsko:

„Kým diamantové logo malo vyvolávať dojem odolnosti a zrozumiteľnosti, nové má naznačovať pokračujúci vývoj spoločnosti.”

 

lexmark-logo-1

Pôvodné logo s diamantom

 

Zelené odtiene sú svieže a výrazne a má evokovať silu značky a jej entuziazmus. Vizuálny symbol uzávierky fotoaparátu bol navrhnutý so zámerom naznačovať nové, rozširujúce sa príležitosti pre značku. Logo v tomto zmysle sprevádza aj nový claim: Open the possibilities.

 

Lexmark1-684x250

Nové logo v kombinácii s aktualizovaným claimom.

 

Čo hovoríte na redizajn Lexmark loga? Páči sa vám?

 

zdroj:  lexmark.com

1 comment
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe vydal Illustrator pre iPad

Verzia vektorového grafického editoru je už dostupná aj pre Apple tablety.
pokračovanie článku

IKEA katalóg oslavuje sedemdesiatku!

Svetoznámy výrobca nábytku zo Švédska pri tejto príležitosti sprístupnil v digitálnej podobe svoj archív, v ktorom nájdete tisícky strán zachytávajúcich sedem dekád škandinávskeho dizajnu.
pokračovanie článku

Zľava na nákup vzorníkov farieb PANTONE

Do rubriky PARTNERI nám pribudol nový partner. Distribútor značky PANTONE na Slovensku ponúka zľavový kupón pre našich registrovaných…