Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

Tento obal skrýva okrem výborného nápadu aj praktickú pomôcku.

Ryža je jednou z najstarších plodín a zároveň patrí aj k tým najvyužívanejším prísadam v kuchyni. Na našich tanieroch sa objavuje už storočia. Keď si na niečo takto zvykneme, je možné zabudnúť na celý proces, ktorý predchádza moment servírovania. Práve na počiatok tejto cesty chceli okrem iného upriamiť pozornosť autori týchto vrecák s ryžou.

Inšpirácia roľníkmi

Ich podoba priamo odkazuje na ľudí, pracujúcich na ryžových poliach, ktorých síce nepoznáme, no vďaka nim máme túto surovinu k dispozícii. Obal vznikol pre značku, ktorá sa špecializuje na ponuku dvoch typov ryže, ktoré dodáva prevažne do obchodov so zdravou výživou. 

 

 

Dizajnéri chceli, aby ich vízia v sebe niesla ľudský rozmer a vyvolala emóciu v spotrebiteľoch. Výsledkom je hravo, no decentne, spracovaný obal. Tváričky, ktoré vznikli niekoľkými ťahmi štetca, sú vynikajúce a na prvý pohľad vytvárajú prepojenie na geografický kontext. Nechýba ani vkusné označenie hmotnosti a na “temene” povinná jazda údajov k produktu.

 

Pekné aj užitočné 

Celému obalu nasadili autori pomyselnú korunu v podobe kartónového klobúčika. Nezabudli ani na detail účesu, ktorý sa pod ním skrýva a vďaka uzlíku je viac než iba potlačou na vrecku. Obaly skvele fungujú na policiach, kde vo chvíli, keď sa vedľa seba ocitne viacero vrecák, vzniká medzi nimi dojem živej konverzácie.

 

 

Úskalím hravých obalov často býva opomenutie funkčného aspektu. Tu však všetko funguje ako má, a dokonca aj klobúky plátenných farmárov majú svoj účel:

 

zdroj: backbonebranding.com

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

#redizajn: Instagram má novú ikonku

Obľúbená platforma na zdieľanie fotiek a videa včera predstavila nový dizajn ikony. Charakterizuje ju predovšetkým pestrofarebný vzhľad a jednoduchší symbol…