Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

cover 9 - Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

Tento obal skrýva okrem výborného nápadu aj praktickú pomôcku.

Ryža je jednou z najstarších plodín a zároveň patrí aj k tým najvyužívanejším prísadam v kuchyni. Na našich tanieroch sa objavuje už storočia. Keď si na niečo takto zvykneme, je možné zabudnúť na celý proces, ktorý predchádza moment servírovania. Práve na počiatok tejto cesty chceli okrem iného upriamiť pozornosť autori týchto vrecák s ryžou.

Inšpirácia roľníkmi

Ich podoba priamo odkazuje na ľudí, pracujúcich na ryžových poliach, ktorých síce nepoznáme, no vďaka nim máme túto surovinu k dispozícii. Obal vznikol pre značku, ktorá sa špecializuje na ponuku dvoch typov ryže, ktoré dodáva prevažne do obchodov so zdravou výživou. 

 

body01 2 580x408 - Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

 

Dizajnéri chceli, aby ich vízia v sebe niesla ľudský rozmer a vyvolala emóciu v spotrebiteľoch. Výsledkom je hravo, no decentne, spracovaný obal. Tváričky, ktoré vznikli niekoľkými ťahmi štetca, sú vynikajúce a na prvý pohľad vytvárajú prepojenie na geografický kontext. Nechýba ani vkusné označenie hmotnosti a na “temene” povinná jazda údajov k produktu.

body05 580x408 - Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

body03 2 580x376 - Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

 

Pekné aj užitočné 

Celému obalu nasadili autori pomyselnú korunu v podobe kartónového klobúčika. Nezabudli ani na detail účesu, ktorý sa pod ním skrýva a vďaka uzlíku je viac než iba potlačou na vrecku. Obaly skvele fungujú na policiach, kde vo chvíli, keď sa vedľa seba ocitne viacero vrecák, vzniká medzi nimi dojem živej konverzácie.

 

body02 2 580x408 - Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

 

Úskalím hravých obalov často býva opomenutie funkčného aspektu. Tu však všetko funguje ako má, a dokonca aj klobúky plátenných farmárov majú svoj účel:

 

body04 1 580x408 - Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

zdroj: backbonebranding.com

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
cover1 380x220 - Nový život písiem po japonsky – Noramaji
pokračovanie článku

Nový život písiem po japonsky – Noramaji

Tento úvod bude znieť ako z rozprávky. Každopádne… traja kamaráti z Japonska, Rintaro Shimohama, Naoki Nishimura a Shiny Wakaoka si našli…
11169698 853525271395974 5883176934054906878 o 380x220 - Psychológia v online marketingu
pokračovanie článku

Psychológia v online marketingu

19. máj, 18:00 – 21:00Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava
rtemagicc 11224430 1483175315320233 356492368805648440 n 1.jpg 380x220 - RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko spolu s partnermi pripravili opäť raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu, médií, print…
knockout cell 031 380x220 - Ktoré fonty sa oplatí mať doma? I. časť
pokračovanie článku

Ktoré fonty sa oplatí mať doma? I. časť

Možno si spomínate na výrok známeho talianskeho dizajnéra Massima Vignelliho, ktorý okrem iného vytvoril klasické logo pre American…