trit – vizuálna identita obchodu s dizajnovým nábytkom

Značka štýlových interiérových kúskov z Austrálie prichádza s veľkým redizajnom svojej identity. Pomocou nového vizuálu chce trit zmeniť svoju prezentáciu z bežného obchodu s nábytkom na niečo viac prémiové.

V centre identity stojí custom písmo, ktoré je robustné a krátky názov pomáha logotypu pôsobiť kompaktne a vyvolávať dojem, že pevne stojí na svojom mieste. Detaily jednotlivých písmen v kombinácii s negative space okolo nich vytvárajú odkazy na tvary nábytku a interiérových doplnkov.

Logo je dopĺňané elegantným pätkovým písmom, striedmo použitým na nadpisy, a ako kontrast sans serifom pre ostatné texty. Farebnosť v troch odtieňoch zložená z červenej, hnedej a grafitovej vytvára zaujímavú kombináciu, pomocou ktorej sa dá rôzne pracovať s intenzitou výrazu.

Za dizajnom stojí štúdio SPGD z austrálskeho Melbourne.

 

zdroj: spgd.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Otvorená výzva na rezidenciu do Paríža

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave vyhlasuje prvú otvorenú výzvu na predkladanie prihlášok na umeleckú alebo výskumnú rezidenciu do Cité internationale des Arts v Paríži. Výzva je určená pre doktorandky a doktorandov, absolventky a absolventov VŠVU rôznych zameraní - od výtvarného a úžitkového umenia, architektúry, dizajnu či reštaurovania, až po teoretické odbory.
pokračovanie článku

Trendy v grafickém designu pro rok 2018

V době digitálního umění se trendy v grafickém designu mění tak rychle, jako se objevují. To, co bylo v posledních letech…
pokračovanie článku

HP predstavilo so Spectre aj nové logo!

Spoločnosť nedávno predstavila svetu svoj najnovší laptop Spectre 13.3. Spolu s ním však uzrelo svetlo aj nový symbol.