trit – vizuálna identita obchodu s dizajnovým nábytkom

Značka štýlových interiérových kúskov z Austrálie prichádza s veľkým redizajnom svojej identity. Pomocou nového vizuálu chce trit zmeniť svoju prezentáciu z bežného obchodu s nábytkom na niečo viac prémiové.

V centre identity stojí custom písmo, ktoré je robustné a krátky názov pomáha logotypu pôsobiť kompaktne a vyvolávať dojem, že pevne stojí na svojom mieste. Detaily jednotlivých písmen v kombinácii s negative space okolo nich vytvárajú odkazy na tvary nábytku a interiérových doplnkov.

Logo je dopĺňané elegantným pätkovým písmom, striedmo použitým na nadpisy, a ako kontrast sans serifom pre ostatné texty. Farebnosť v troch odtieňoch zložená z červenej, hnedej a grafitovej vytvára zaujímavú kombináciu, pomocou ktorej sa dá rôzne pracovať s intenzitou výrazu.

Za dizajnom stojí štúdio SPGD z austrálskeho Melbourne.

 

zdroj: spgd.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Automatizovaná tlač z PDF – BatchOutput PDF

BatchOutput PDF je plugin od Zevrix Sollutions, ktorý automatizuje tlač súborov z vybraných hot folders. Ako to vlastne funguje? Čítajte ďalej.
pokračovanie článku

Filmy Marvelu s novým logom

Ak ste videli aspoň jeden sfilmovaný príbeh o superhrdinoch z komiksov alebo čítali predlohu, určite ho poznáte. Marvel logo. Príklad…