Long live the Król

Identita poľského piva sa sústredí okolo výraznéh logotypu, ktorému sekunduje limitovaná farebnosť či estetika hracích kariet.

Krátky a úderný názov je prezentovaný výrazným serifom s hranatým vzhľadom a dynamicky pôsobiacimi skosenými ťahmi. V logu tak vzniká isté napätie, ktoré ku kompaktnému vizuálu púta pozornosť.

Dodatok, ktorý vysvetľuje akému odvetviu król vlastne kraľuje. Sekundárne typo je moment, ktorý pôsobí trochu rušivo v inak jednoduchej a priamočiarej identite. Dostatočne výrazný primárny font je kombinovaný so zástupným písmom, ktorého výraz je tiež vcelku osobitý a má vlastný štýl. Ten navyše nie úplne ladí s hlavným písmom. Iste, kontrast tam je, ale je zvláštny. Takisto je sekundárne písmo využívané až príliš mnoho spôsobmi a variáciami. Odhliadnuc od typografie a ukážok práce s ňou, je identita ako celok fajn.

Pekná farebná paleta s príjemne výraznou červenou, smotanovo bielou a čiernou ako akcentom funguje dobre a hodí sa k produktu. Súčasne prekreslený prvok kráľa z hracej karty, ktorý sa objavuje ako doplnok (napr. v pozadí), dáva identite moderný vzhľad, prostý všetkých 3D efektov, naleštených erbov a podobných vecí.

Auotorom je dizajnér Kareem Gouda.

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Výber tlačiarne do malého grafického štúdia

Poraďte vo FÓRE vhodnú tlačiareň pre malé grafické štúdio. Malo by ísť o farebný laser, podporu formátu SRA3 a čo najvačšiu…
pokračovanie článku

The Wash: Aj práčovňa môže mať štýlový vizuál

Komunitný laundromat z newyorského Harlemu sa môže po novom prezentovať sviežou formou. Príhodne nazvaný projekt založený na typografii a hravej abstrakcii…