Long live the Król

Identita poľského piva sa sústredí okolo výraznéh logotypu, ktorému sekunduje limitovaná farebnosť či estetika hracích kariet.

Krátky a úderný názov je prezentovaný výrazným serifom s hranatým vzhľadom a dynamicky pôsobiacimi skosenými ťahmi. V logu tak vzniká isté napätie, ktoré ku kompaktnému vizuálu púta pozornosť.

Dodatok, ktorý vysvetľuje akému odvetviu król vlastne kraľuje. Sekundárne typo je moment, ktorý pôsobí trochu rušivo v inak jednoduchej a priamočiarej identite. Dostatočne výrazný primárny font je kombinovaný so zástupným písmom, ktorého výraz je tiež vcelku osobitý a má vlastný štýl. Ten navyše nie úplne ladí s hlavným písmom. Iste, kontrast tam je, ale je zvláštny. Takisto je sekundárne písmo využívané až príliš mnoho spôsobmi a variáciami. Odhliadnuc od typografie a ukážok práce s ňou, je identita ako celok fajn.

Pekná farebná paleta s príjemne výraznou červenou, smotanovo bielou a čiernou ako akcentom funguje dobre a hodí sa k produktu. Súčasne prekreslený prvok kráľa z hracej karty, ktorý sa objavuje ako doplnok (napr. v pozadí), dáva identite moderný vzhľad, prostý všetkých 3D efektov, naleštených erbov a podobných vecí.

Auotorom je dizajnér Kareem Gouda.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

InDesign tutorial 08: GREP 03 Umiestnenie

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…
pokračovanie článku

Storytelling – sila príbehu

19. marec,  17:00 – 20:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava Storytelling v brandingu: Interaktívny workshop, na ktorom si pripravíte…
pokračovanie článku

Saxa Rebrand

Dávka strategie, zkreslení, inspirace a špička dědictví Velké Británie přemění Saxa na značku, která má větší hodnotu než její…