Svieža kampaň pre Londýnsky dopravný podnik

Londýnsky dopravný podnik (Transport for London) prostredníctvom M&C Saatchi London poverilo ilustrátora Ryana Todda aby pripravili sériu plagátov, ktorá komunikuje jednoduché a výhodné používanie verejných mestských bicyklov.

 

TFL-01

V kampani sa Ryan snažil skombinovať jeho vlastný moderný prístup s klasickou formou komunikácie Londýnskej verejnej dopravy z prvej polovice 20. storočia. Štýl plagátov Ryan vysvetľuje jednoducho „Snažil som sa zvoliť odvážny a hravý prístup k plagátom pričom som chcel vytvoriť niečo, čo by bolo moderné, ale zároveň niečo čo by sa mohlo hlásiť k dedičstvu vizuálnej identity Transport for London.“

TFL2

Kampaň sa snaží vyhýbať klasickému obrazu Londýna, teda aspoň turistickému pohľadu na Londýn. V tomto prípade sú plagáty skôr o skúsenosti klasického Londýnčana a jeho každodennej dopravnej rutine. Plagáty vtipným jazykom komunikujú výhodnosť používania mestských bicyklov, oproti klasickým dopravným prostriedkom. Ryan ďalej vysvetľuje: „Dopravný podnik ma oboznámil s niektorými hlavnými posolstvami, ktoré by chceli v komunikovať a tým povzbudiť ľudí viac k používaniu  Barclays bicyklov, ktoré sú k dispozícii po celom Londýne. Niektoré plagáty boli vytvorené pre zdôraznenie výhod pre používanie na bicyklov, zatiaľ čo iné sa komunikoval niektoré situácie z Londýna.“

www.mcsaatchi.com/london
www.ryantodd.com

– – –

Matej Špánik
www.spanik.com
Twitter: @matejspanik
Instagram: @matejspanik

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Zlín bude týden plný designu

Pondělí 20. dubna bude ve znamení zahájení ZLIN DESIGN WEEKu, týdne, který oživí celé město Zlín designem. Projekt pořádaný…