Svieža kampaň pre Londýnsky dopravný podnik

Londýnsky dopravný podnik (Transport for London) prostredníctvom M&C Saatchi London poverilo ilustrátora Ryana Todda aby pripravili sériu plagátov, ktorá komunikuje jednoduché a výhodné používanie verejných mestských bicyklov.

 

TFL-01

V kampani sa Ryan snažil skombinovať jeho vlastný moderný prístup s klasickou formou komunikácie Londýnskej verejnej dopravy z prvej polovice 20. storočia. Štýl plagátov Ryan vysvetľuje jednoducho „Snažil som sa zvoliť odvážny a hravý prístup k plagátom pričom som chcel vytvoriť niečo, čo by bolo moderné, ale zároveň niečo čo by sa mohlo hlásiť k dedičstvu vizuálnej identity Transport for London.“

TFL2

Kampaň sa snaží vyhýbať klasickému obrazu Londýna, teda aspoň turistickému pohľadu na Londýn. V tomto prípade sú plagáty skôr o skúsenosti klasického Londýnčana a jeho každodennej dopravnej rutine. Plagáty vtipným jazykom komunikujú výhodnosť používania mestských bicyklov, oproti klasickým dopravným prostriedkom. Ryan ďalej vysvetľuje: „Dopravný podnik ma oboznámil s niektorými hlavnými posolstvami, ktoré by chceli v komunikovať a tým povzbudiť ľudí viac k používaniu  Barclays bicyklov, ktoré sú k dispozícii po celom Londýne. Niektoré plagáty boli vytvorené pre zdôraznenie výhod pre používanie na bicyklov, zatiaľ čo iné sa komunikoval niektoré situácie z Londýna.“

www.mcsaatchi.com/london
www.ryantodd.com

– – –

Matej Špánik
www.spanik.com
Twitter: @matejspanik
Instagram: @matejspanik

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko spolu s partnermi pripravili opäť raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu, médií, print…