Svetová abeceda

Jednoduchý nápad ako zjednotiť vizuálnu komunikáciu medzinárodnej agentúry, ktorej tím sa skladá z 12 rôznych krajín, má skúsenosti z 49 krajín a ich práca je viditeľná v 106 krajinách sveta. Rovnako ako pri práci agentúry GREY Singapure, ktorej práca pramení z medzinárodných skúseností, tak aj pri komunikácii kde je skladáme slová z 26 samostatných znakov do jedného významu.

GREY Singapure spracovala vlajky všetkých krajín sveta do jednoduchých tvarov, z ktorých je vyskladaná kompletná abeceda (teda okrem písmena X, ktoré je šedé – i keď ja by som ho dal ružové). Každá krajina má svoje vlastné zastúpenie v abecede, preto má abeceda niekoľko verzií písmen, čím celkový koncept ešte viac oživuje.

Agentúra používa abecedu pre jednak pre svoje vnútro korporátne účely, ale aj pre komunikáciu pre klientov, čím sa pekným spôsobom priznáva k multikultúrnemu zloženiu svojho týmu.

TypefaceCups

TypefaceDoor

Typeface2

 

Matej Špánik
www.spanik.com
Twitter: @matejspanik
Instagram: @matejspanik

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Printové inšpirácie II.

Obálky magazínov sú vďačným objektom na prezeranie. Dnes vám preto prinášame prehľad niektorých, ktoré stojí za to vidieť.…
pokračovanie článku

Máte pamäť na písma? Otestuje sa!

Dizajnér Matej Latin z Londýna vytvoril zábavnú hru, ktorou si môžete krátiť dlhú chvíľu.
pokračovanie článku

Logo pre TOKYO 2020 z pohľadu detí

Minulý rok bolo predstavené logo pre olympiádu v Tokiu. Identita športového podujatia naplánovaného na rok 2020 však čoskoro získala…