Svieža kampaň pre Londýnsky dopravný podnik

Londýnsky dopravný podnik (Transport for London) prostredníctvom M&C Saatchi London poverilo ilustrátora Ryana Todda aby pripravili sériu plagátov, ktorá komunikuje jednoduché a výhodné používanie verejných mestských bicyklov.

 

TFL-01

V kampani sa Ryan snažil skombinovať jeho vlastný moderný prístup s klasickou formou komunikácie Londýnskej verejnej dopravy z prvej polovice 20. storočia. Štýl plagátov Ryan vysvetľuje jednoducho „Snažil som sa zvoliť odvážny a hravý prístup k plagátom pričom som chcel vytvoriť niečo, čo by bolo moderné, ale zároveň niečo čo by sa mohlo hlásiť k dedičstvu vizuálnej identity Transport for London.“

TFL2

Kampaň sa snaží vyhýbať klasickému obrazu Londýna, teda aspoň turistickému pohľadu na Londýn. V tomto prípade sú plagáty skôr o skúsenosti klasického Londýnčana a jeho každodennej dopravnej rutine. Plagáty vtipným jazykom komunikujú výhodnosť používania mestských bicyklov, oproti klasickým dopravným prostriedkom. Ryan ďalej vysvetľuje: „Dopravný podnik ma oboznámil s niektorými hlavnými posolstvami, ktoré by chceli v komunikovať a tým povzbudiť ľudí viac k používaniu  Barclays bicyklov, ktoré sú k dispozícii po celom Londýne. Niektoré plagáty boli vytvorené pre zdôraznenie výhod pre používanie na bicyklov, zatiaľ čo iné sa komunikoval niektoré situácie z Londýna.“

www.mcsaatchi.com/london
www.ryantodd.com

– – –

Matej Špánik
www.spanik.com
Twitter@matejspanik
Instagram: @matejspanik

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Andes Rounded

zľava 30% do 4. februára k dispozícii vo všetkých štýloch           
pokračovanie článku

Hľadá sa interný grafický dizajnér

Si skúsený kreatívny DTP operátor alebo grafik z reklamnej agentúry alebo tlačiarne? Si unavený z nekonečných tendrov a nárazovej práce. Chcel…
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Wagamama

Reťazec populárnych reštaurácií má novú animovanú kampaň, ktorá sa inšpiruje manga estetikou.
pokračovanie článku

3D šálka – speedart

Dnešný speedart je zameraný na modelovanie úplne jednoduchého predmetu, s ktorým sa stretávame každý deň. Dôvodom zaznamenania tvorby práve tejto veci…
pokračovanie článku

Motto designuje hliníkové lahve na víno, první svého druhu

Dallasko-newyorská brandingová agentura Motto vytvořila branding a obal pro Revelshine, označovaný jako první svého druhu – obal udržitelného vína plněného do nerozbitných, nekonečně recyklovatelných hliníkových lahví.