Logitech prichádza s omladenou tvárou

Spoločnosť predstavila novú vizuálnu identiou, ktorá je z veľkej časti založená na typografii. Redizajn prichádza s výrazným logotypom a kontrastnou paletou.

Oba spomenuté prvky svojím spôsobom cielia na mladšie publikum, ktoré nemalo také výrazné zastúpenie v predošlej identite. Použité písmo je Brown Pro a samotné logo odkazuje aj na skice písma Futura z dilene Paula Rennera.

Logitech_DesignStudio_Tote-2000x5634_up_Logitech_DesignStudio_4-2000x1125LOG_717_Mag_KeysToGo_TH-2000x1125

Identitu autorsky zastrešilo DesignStudio. Majú za sebou projekty pre klientov ako napríklad Airbnb a o ich práci ste na DeTePe mohli čítať v súvislosti s redizajnom identity Premier League. V jej prípade sa rovnako do popredia dostala výrazná farebnosť. DesignStudio v súčasnosti spolupracuje s Logitech na ďalšom vývoji identity a jej zadefinovaní. Konkrétne výstupy by sa mali objaviť v obchodoch, na obaloch či iných komunikačných kanáloch.

Ako sa vám páči nová identita Logitech?

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

II!: BBC Three predstavilo nové logo!

Nový rok ešte len začína a na dvere nám klope už prvý redizajn veľkej značky. Britská BBC Three otvorila…
pokračovanie článku

Hľadá sa grafický dizajnér!

Malina je grafické štúdio zamerané na branding a vizuálnu identitu. Ak máš chuť pracovať na dizajne pre vydavateľstvo, pražiareň…
pokračovanie článku

Ebony & Ivory branding mockup zadarmo

Zaujímavá séria mockupov vo svetlom aj tmavom prevedení na stiahnutie zadarmo. Ďalšie diely seriálu Typotipy 1: Sans serify (9. decembra…
pokračovanie článku

PANTONE farba roka 2013

Vedeli ste, že PANTONE farbou roka 2013 je PANTONE 17-5641 Emerald?
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Black Hammer Brewery

Výzvou bylo navrhnou obal pro jedno z nejzajímavějších a nejchutnějších piv v San Franciscu během jednoho měsíce. Designérka Celina Oh si…