Starbucks prekvapuje novou limitovanou edíciou

Bez marketingu dnes nemôže žiaden podnik fungovať. Starbucks si to uvedomuje a preto prináša vždy nové produkty, aby sa odlíšil od konkurencie. Japonská sieť sa spojila s britskou lifestylovou značkou Cath Kidston. Vznikla z toho špeciálna limitovaná edícia, ktorá pozostáva z fľaše z nehrdzavejúcej ocele, hrnčekov a rôznych kariet.

Fľašky zdobia ilustrácie s tematikou knižnice, ktoré sú ideálne pre všetkých milovníkov kníh. Hrnčeky a kartičky majú ikonický motív značky Cath Kidston.

Kolekcia je dostupná online a tiež vo všetkých prevádzkach Starbucksu po celom Japonsku. Je to však limitovaná edícia, a preto je k dispozícii len do vypredania zásob.

Zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Messier 53 Wine

Messier 53 (M53) je boutique hotel s 53 pokoji pojmenovaný podle francouzského astronoma, který jako první sestavil katalog astronomických…
pokračovanie článku

Dobrý nápad: Nová identita Slovenska

Tatry, halušky, história, malebná príroda. Pokiaľ ide o prezentáciu Slovenska, to všetko tu už v určitej podobe bolo. Koncept brandingu,…