Starbucks prekvapuje novou limitovanou edíciou

Bez marketingu dnes nemôže žiaden podnik fungovať. Starbucks si to uvedomuje a preto prináša vždy nové produkty, aby sa odlíšil od konkurencie. Japonská sieť sa spojila s britskou lifestylovou značkou Cath Kidston. Vznikla z toho špeciálna limitovaná edícia, ktorá pozostáva z fľaše z nehrdzavejúcej ocele, hrnčekov a rôznych kariet.

Fľašky zdobia ilustrácie s tematikou knižnice, ktoré sú ideálne pre všetkých milovníkov kníh. Hrnčeky a kartičky majú ikonický motív značky Cath Kidston.

Kolekcia je dostupná online a tiež vo všetkých prevádzkach Starbucksu po celom Japonsku. Je to však limitovaná edícia, a preto je k dispozícii len do vypredania zásob.

Zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Supha: med priamo z plástu

Produkcia medu má v Thajsku veľkú tradíciu a na trhu existuje množstvo značiek. Tento obal však určite medzi nimi vynikne.
pokračovanie článku

R. I. P. pro Chiyoizumi Brewery

Chiyoizumi Brewery of Awamori se nachází v Okinawě v Japonsku. Pivoval byl uzavřen kvůli různým okolnostem v roce 2013 a tak byla…
pokračovanie článku

Nová kampaň IKEA: Stolík za 3 kávy?

Podľa najnovšej printovej kampane švédskej značky je to možné. Pozrite sa na ďalšie príklady toho, aké dostupné sú…
pokračovanie článku

Krakow s novou tvárou inšpirovanou históriou

Poľská metropola nedávno odprezentovala novú vizuálnu identitu. Tá sa inšpiruje samotným mestom – konkrétne pôdorysom jeho námestia, ktoré patrí…