Starbucks prekvapuje novou limitovanou edíciou

Bez marketingu dnes nemôže žiaden podnik fungovať. Starbucks si to uvedomuje a preto prináša vždy nové produkty, aby sa odlíšil od konkurencie. Japonská sieť sa spojila s britskou lifestylovou značkou Cath Kidston. Vznikla z toho špeciálna limitovaná edícia, ktorá pozostáva z fľaše z nehrdzavejúcej ocele, hrnčekov a rôznych kariet.

Fľašky zdobia ilustrácie s tematikou knižnice, ktoré sú ideálne pre všetkých milovníkov kníh. Hrnčeky a kartičky majú ikonický motív značky Cath Kidston.

Kolekcia je dostupná online a tiež vo všetkých prevádzkach Starbucksu po celom Japonsku. Je to však limitovaná edícia, a preto je k dispozícii len do vypredania zásob.

Zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

2017 Creative Design Bundle so zľavou 91%!

Portál Creative Bloq dal dohromady rozsiahlu kolekciu dizajnových assetov, ktoré sa môžu hodiť v novom roku 2017. Pozrite sa,…
pokračovanie článku

Stiahnite si zadarmo florálne stuhy

Dnes pre vás máme tip na set motívov, ktoré môžete využiť vo svojich dizajnoch. Či už pôjde o print alebo online.
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Airbnb Superhost

Ubytovacia služba sa spojila so štúdiom Oddfellows a výsledkom je toto video s príjemnou farebnosťou a vizuálom.