Starbucks prekvapuje novou limitovanou edíciou

Bez marketingu dnes nemôže žiaden podnik fungovať. Starbucks si to uvedomuje a preto prináša vždy nové produkty, aby sa odlíšil od konkurencie. Japonská sieť sa spojila s britskou lifestylovou značkou Cath Kidston. Vznikla z toho špeciálna limitovaná edícia, ktorá pozostáva z fľaše z nehrdzavejúcej ocele, hrnčekov a rôznych kariet.

Fľašky zdobia ilustrácie s tematikou knižnice, ktoré sú ideálne pre všetkých milovníkov kníh. Hrnčeky a kartičky majú ikonický motív značky Cath Kidston.

Kolekcia je dostupná online a tiež vo všetkých prevádzkach Starbucksu po celom Japonsku. Je to však limitovaná edícia, a preto je k dispozícii len do vypredania zásob.

Zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kopernikovo letisko vo Wroclave má nové logo

Piate najväčšie letisko v Poľsku je nepochybne miestom, ktorým prúdi veľké množstvo ľudí z rôznych častí sveta. Nečudo, že jeho…
pokračovanie článku

Nová podoba magazínu The New Yorker

Magazín The New Yorker v septembri ohlásil redizajn svojej značky. Išlo o vôbec prvé významnejšie úpravy od roku 2000. Cieľom…
pokračovanie článku

Ako vznika kaligrafia na iPade?

S dekoratívnymi písmami a ich tvorbou máme bežne spojenú určitú remeselnosť, ručne tvorené typografické umenie. Teraz vám však ukážeme príklad…
pokračovanie článku

Litovská jar v obalovom dizajne

Veľká Noc je za nami, jar sa už tiež slušne rozbehla. Dnes vám teda ponúkame pohľad na príklad…