Starbucks prekvapuje novou limitovanou edíciou

Bez marketingu dnes nemôže žiaden podnik fungovať. Starbucks si to uvedomuje a preto prináša vždy nové produkty, aby sa odlíšil od konkurencie. Japonská sieť sa spojila s britskou lifestylovou značkou Cath Kidston. Vznikla z toho špeciálna limitovaná edícia, ktorá pozostáva z fľaše z nehrdzavejúcej ocele, hrnčekov a rôznych kariet.

Fľašky zdobia ilustrácie s tematikou knižnice, ktoré sú ideálne pre všetkých milovníkov kníh. Hrnčeky a kartičky majú ikonický motív značky Cath Kidston.

Kolekcia je dostupná online a tiež vo všetkých prevádzkach Starbucksu po celom Japonsku. Je to však limitovaná edícia, a preto je k dispozícii len do vypredania zásob.

Zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tutorial: Photoshop Healing Brush

Dnes pre vás máme tip na video, ktoré vám vysvetlí ako používať nástroj Healing Brush vo Photoshope.
pokračovanie článku

Ikonky, ktoré vznikli jedným ťahom

Ikony alebo symboly sú vecou, ktorá môže mať mnoho podôb a vizuálnych stvárnení. Od superrealistických cez flat až po linku.…