Starbucks prekvapuje novou limitovanou edíciou

Bez marketingu dnes nemôže žiaden podnik fungovať. Starbucks si to uvedomuje a preto prináša vždy nové produkty, aby sa odlíšil od konkurencie. Japonská sieť sa spojila s britskou lifestylovou značkou Cath Kidston. Vznikla z toho špeciálna limitovaná edícia, ktorá pozostáva z fľaše z nehrdzavejúcej ocele, hrnčekov a rôznych kariet.

Fľašky zdobia ilustrácie s tematikou knižnice, ktoré sú ideálne pre všetkých milovníkov kníh. Hrnčeky a kartičky majú ikonický motív značky Cath Kidston.

Kolekcia je dostupná online a tiež vo všetkých prevádzkach Starbucksu po celom Japonsku. Je to však limitovaná edícia, a preto je k dispozícii len do vypredania zásob.

Zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Výstavy Čierne diery štartuje už dnes!

V priestoroch SOGA sa dnes koná vernisáž k výstave grafík projektu Čierne Diery. Prvýkrát budete mať možnosť vidieť všetky…
pokračovanie článku

November Bundle s 95% zľavou!

Je tu nový mesiac a s ním aj nový Bundle od HungryJPEG s výhodnou cenou. Čo všetko v ňom nájdete?
pokračovanie článku

Filmové plagáty inšpirované Hitchcockom

Michal Krasnopolski je grafický dizajnér, ktorý sa venuje najmä reklame, dizajnu plagátov a obalov. A práve z oblasti plagátového dizajnu je…