Starbucks prekvapuje novou limitovanou edíciou

Bez marketingu dnes nemôže žiaden podnik fungovať. Starbucks si to uvedomuje a preto prináša vždy nové produkty, aby sa odlíšil od konkurencie. Japonská sieť sa spojila s britskou lifestylovou značkou Cath Kidston. Vznikla z toho špeciálna limitovaná edícia, ktorá pozostáva z fľaše z nehrdzavejúcej ocele, hrnčekov a rôznych kariet.

Fľašky zdobia ilustrácie s tematikou knižnice, ktoré sú ideálne pre všetkých milovníkov kníh. Hrnčeky a kartičky majú ikonický motív značky Cath Kidston.

Kolekcia je dostupná online a tiež vo všetkých prevádzkach Starbucksu po celom Japonsku. Je to však limitovaná edícia, a preto je k dispozícii len do vypredania zásob.

Zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

November Bundle s 95% zľavou!

Je tu nový mesiac a s ním aj nový Bundle od HungryJPEG s výhodnou cenou. Čo všetko v ňom nájdete?
pokračovanie článku

Inšpiratívne typografické vizuály

Dnes pre vás máme na inšpiráciu výber pôsobivých typo a lettering dizajnov. Pozrite sa na to, ako to môže…
pokračovanie článku

Fendi Red Packet 2019

Klasická kabelka Fendi Baguette zažívá letos velký comeback, díky čemuž získává zájem jako kabelka roku. Design červené dárkové…
pokračovanie článku

Kocky sú hodené: obal Alea iacta est

Dizajn fliaš pre olivový olej tohto názvu má na prvý pohľad zaujímavý vzhľad aj jasnú inšpiráciu.
pokračovanie článku

S dynamom pod krídlami – nová identita Sokola

Známa športová organizácia našich západných susedov čerstvo rebrandovala. Hlavnými cieľmi novej vizuality sú nielen zmeniť vnímanie značky v očiach…