Snickers má v najnovšej kampani riadny hlad!

Snickers šlape. Dlhodobá kampaň s claimom Keď si hladný, nie si to ty, má najnovšie takéto zaujímavé pokračovanie.

Vyššie spomínaný slogan je vám pravdepodobne najviac povedomý z prostredie TV spotov či online komunikácie značky. Najnovšie však arzenál výrobca tyčiniek obohatil o tieto printy.

1 2 3

Stojí za nimi BBDO Moscow, ktoré sa s posolstvom rozhodne nepáralo. Ako inak vnímať jasnú provokáciu v podobe obrovského loga SNICKERS na obaloch konkurenčných tyčiniek. Áno, nechýba ani heslo “Keď si hladný, nie si to ty”.

Takéto poňatie už má určitý presah do filozofie, kedy hladná tyčinka sama osebe nie je sama sebou. Fu.

Čo hovoríte na takúto kampaň? Ktorý dizajn sa vám páči najviac?

 

zdroj: adeevee.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hľadám nové otázky…

„Hľadám nové otázky, lebo staré odpovede ma neuspokojujú.“ Erich von Däniken