Oikos: redizajnované obaly s novou energiou

Značka gréckych jogurtov prichádza s osvieženým brandingom a obalmi.

Cieľom redizajnu bolo prísť s novým pohľadom na to, ako môže grécky jogurt vyzerať. Tento typ jogurtov predstavoval istý čas lákavú alternatívu ku klasickým jogurtom, no neskôr v segmente pribúdali značky s opakujúcim s vzhľadom a motívmi.

Preto sa v Beardwood&Co pri tvorbe nového brandingu rozhodli ísť odlišnou cestou. Výsledkom je výrazný vzhľad s kontrastnou čierno-bielou kombináciou farieb, dominatnou typografiou loga aj ďalších textov a s dôrazom na lákavé detaily ovocia.

Tieto princípy sa objavujú aj v ďalších výstupoch, kde často vidno slogany sádzané “fixkovým” písmom na kontrastnom bielom podklade s jogurtovou štruktúrou. Vizualita s niekoľkými silnými prvkami je preto dobre identifikovateľná – či už ide o outdoor print alebo instagramový príspevok na displeji smartfónu.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Mayhaven

Zázvorový likér z AIR Distillerie V Gatineau v Kanadě je přirozeně vyvážený. Obsahuje povznášející chutě jeho kořenů a filtrovaných pramenitých vod. Zlaté textury…
pokračovanie článku

Vtipný redizajn starého známeho šachu

Na internete je dostupných množstvo verzií šachu – či už v klasickej podobe, alebo rôzne fantasy či sci-fi formáty.…
pokračovanie článku

Český lev sa tento rok inšpiruje doma

27. ročník cien filmovej a televíznej akadémie prinesie okrem nových cien aj originálny vizuálny štýl. Ten sa inšpiruje priamo v lokálnych…
pokračovanie článku

Textúry mramoru zadarmo

Dnes pre vás máme tip na set mramorových textúr. Môžete ich využiť pri návrhoch obalov, printových materiálov, webstránok…