Oikos: redizajnované obaly s novou energiou

Značka gréckych jogurtov prichádza s osvieženým brandingom a obalmi.

Cieľom redizajnu bolo prísť s novým pohľadom na to, ako môže grécky jogurt vyzerať. Tento typ jogurtov predstavoval istý čas lákavú alternatívu ku klasickým jogurtom, no neskôr v segmente pribúdali značky s opakujúcim s vzhľadom a motívmi.

Preto sa v Beardwood&Co pri tvorbe nového brandingu rozhodli ísť odlišnou cestou. Výsledkom je výrazný vzhľad s kontrastnou čierno-bielou kombináciou farieb, dominatnou typografiou loga aj ďalších textov a s dôrazom na lákavé detaily ovocia.

Tieto princípy sa objavujú aj v ďalších výstupoch, kde často vidno slogany sádzané “fixkovým” písmom na kontrastnom bielom podklade s jogurtovou štruktúrou. Vizualita s niekoľkými silnými prvkami je preto dobre identifikovateľná – či už ide o outdoor print alebo instagramový príspevok na displeji smartfónu.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logo pre World Expo 2025 získava rozpačité reakcie

Symbol, ktorý má reprezentovať svetovú výstavu v japonskej Osake, je podľa autorov vyjadrením “nádhery života”. Mnohí v ňom však vidia aj čosi celkom odlišné.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Keyman

Značka Consultant Co., Ltd. byla založena v roce 2007. Je to inovativní společnost integrující design a vývoj produktů a prodeje. Má…