Oikos: redizajnované obaly s novou energiou

Značka gréckych jogurtov prichádza s osvieženým brandingom a obalmi.

Cieľom redizajnu bolo prísť s novým pohľadom na to, ako môže grécky jogurt vyzerať. Tento typ jogurtov predstavoval istý čas lákavú alternatívu ku klasickým jogurtom, no neskôr v segmente pribúdali značky s opakujúcim s vzhľadom a motívmi.

Preto sa v Beardwood&Co pri tvorbe nového brandingu rozhodli ísť odlišnou cestou. Výsledkom je výrazný vzhľad s kontrastnou čierno-bielou kombináciou farieb, dominatnou typografiou loga aj ďalších textov a s dôrazom na lákavé detaily ovocia.

Tieto princípy sa objavujú aj v ďalších výstupoch, kde často vidno slogany sádzané “fixkovým” písmom na kontrastnom bielom podklade s jogurtovou štruktúrou. Vizualita s niekoľkými silnými prvkami je preto dobre identifikovateľná – či už ide o outdoor print alebo instagramový príspevok na displeji smartfónu.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dock, na ktorý sme čakali takmer rok

Thunderbolt™ Express Dock teraz už v ponuke u SWP. Perfektne využije Thunderbolt v nových počítačoch Mac a jediným káblikom pripojí všetko.
pokračovanie článku

Slovenské múzeum dizajnu otvára výstavu histórie slovenských digitálnych hier 8-bit

Slovenské múzeum dizajnu otvorilo historicky prvú výstavu zameranú na domáce hry a výpočtovú techniku z 80-tych a 90-tych rokov s názvom 8-bit. Stála výstava je dostupná v online priestore na stránkach múzea od 27. 11. 2021 a obsahuje množstvo obrazových materiálov, rozhovorov, článkov a databázu najstarších hier vytvorených na území Slovenska alebo slovenskými tvorcami.