Hoci je grécka značka múky Mills of Saint George veľmi obľúbeným produktom domácich, firma siahla po skvelom marketingovom ťahu – rebrandingu. Výrobca sa zameral na dospelých ľudí v akomkoľvek veku, ktorí už produkt poznajú alebo sa s ním ešte len stretnú. Múka je základnou surovinou pre rýchle a chutné jedlá, a presne to je hlavným mottom značky.
Pôvodné balenie
Na základe briefu sa o kreatívny redizajn postaral mousegraphics. Nové jednoduchšie logo a názov nielen podčiarkujú čestnosť značky. Čisté línie odkazujú na jednoduchosť, čo je symbolom nízkej ceny.
Nová koncepcia obalov bola inšpirovaná najpoužívanejším typom múky “vhodná pre všetky spôsoby použitia”. Produkty na obaloch sú reálne, vznikli totiž z múky Mills of Saint George a následne ich nafotili. Obaly sú jednofarebné v jemných a upokojujúcich odtieňoch.
Tvary zobrazujú pečivo, na ktoré je konkrétna múka vhodná – miesené sladkosti, pizza, sušienky, a tým aj uľahčuje spotrebiteľovi nákup.
Zdroj: packaginoftheworld.com