Glow in the dark: Coca-Cola etikety so svetelnými mečmi

Singapurská divízia kolového giganta má na svojich fľašiach zo Star Wars edície zaujímavý prvok.

Postavy z najnovšieho hviezdneho príbehu zvečnené na etikete držia ikonické zbrane – svetelné meče. Tie však nie sú iba klasickou potlačou. Vďaka OLED technológii, ktorú pre produkciu obalu zabezpečil berlínsky startup inuru čepele mečov skutočne svietia. Presne tak, ako tie na filmovom plátne.

Svetlo sa aktivuje pri dotyku s etiketou. Celý vtip je napájaný batériou, vďaka ktorej sa meče môžu rozsvietiť asi 500 krát. Značka dodáva, že diódy sú eco-friendly, keďže ich produkcia nevyžaduje vzácne kovy.

Star Wars edícia sa na regály obchodov dostala v náklada 8 000 kusov. Ide teda o naozajstnú limitku a asi povinnosť pre každého fanatika fanúšika.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Architektonické plakáty od Giuseppe Gallo

Někteří z vás si mohou vzpomenout na devět plakátů Guiseppeho Galla založených na architektonické práci Mecanoo, které byly uvedeny…
pokračovanie článku

Ach tie obaly – Kyoto Cold Brew

Branding pre pražiareň KYOTO, ktorá sa orientuje na výberové káva a cold brew, kombinuje súčasnú ilustráciu, nápadité farby a výraznú typografiu.
pokračovanie článku

Beer by Netflix (studentský projekt)

Jedná se o univerzitní projekt, kdy zadáním bylo vybrat značku a navrhnout obal pro jedlý produkt, který by mohla značka…