Glow in the dark: Coca-Cola etikety so svetelnými mečmi

Singapurská divízia kolového giganta má na svojich fľašiach zo Star Wars edície zaujímavý prvok.

Postavy z najnovšieho hviezdneho príbehu zvečnené na etikete držia ikonické zbrane – svetelné meče. Tie však nie sú iba klasickou potlačou. Vďaka OLED technológii, ktorú pre produkciu obalu zabezpečil berlínsky startup inuru čepele mečov skutočne svietia. Presne tak, ako tie na filmovom plátne.

Svetlo sa aktivuje pri dotyku s etiketou. Celý vtip je napájaný batériou, vďaka ktorej sa meče môžu rozsvietiť asi 500 krát. Značka dodáva, že diódy sú eco-friendly, keďže ich produkcia nevyžaduje vzácne kovy.

Star Wars edícia sa na regály obchodov dostala v náklada 8 000 kusov. Ide teda o naozajstnú limitku a asi povinnosť pre každého fanatika fanúšika.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.