Štúdio &Walsh vytvorilo emojis inšpirované svetom grafického dizajnu aj aktuálnou realitou

V sete, ktorý obsahuje stovky emoji, nechýbajú vybuchujúce inboxy, pomenovania súborov final_final_final či podobné dobre známe vtipy. Nechýbajú ani portréty známych dizajnérov.

Nová doba, nové emoji

Dizajnéri môžu tieto emoji využívať pri komunikácii na sociálnych sieťach aj pracovných nástrojoch. Okrem nich však nové emoji potešia aj širšie spektrum ľudí. Ich časť totiž vtipne komentuje aj život v súčasnom svete ako taký. Uťahuje si z dresscodu pre virtuálny míting, novinových titulkov či snahy reštartovať tento svojský rok.

Jessica Walsh týmto počinom chce pomôcť ľuďom vyjadriť svoje pocity v izolácii, počas ktorej drvivá časť komunikácie prebieha online a na diaľku. Nová situácia si skrátka pýta aj nové symboly, ktorými sa možno okrem slov vyjadrovať.

Projekt bez konca?

Jessica začala na emojis pracovať ešte minulý rok. Ako sama hovorí, tieto symboly ľudia radi využívajú na vyjadrenie svojich pocitov. Ona však mala zase pocit, že tie, ktoré sú aktuálne k dispozícii, nemajú dostatok symbolov orientovaných na grafických dizajnérov a ich svet.

K tomu neskôr pribudla aj pandémia nového koronavírusu, ktorá bola tiež určitým inšpiračným zdrojom pre rozšírenie sady znakov. Pre autorku a jej tím bolo ťažké tvorbu emojis uzavrieť. Stále totiž pribúdali nové nápady. A netreba zabúdať ani na rôzne platformy, na ktorých sú emoji implementované odlišne.

Dostali ste chuť na nové emojis?

Set od &Walsh môžete využiť na Slacku, iMessages, WhatsAppe či v mailovej komunikácii alebo aj ako gifká do Instagram Stories. Viac info a linky pre stiahnutie nájdete na webe &Walsh.

zdroj: &Walsh

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lohaco

Bydlet ve velkém městě má za následek to, že se do malých obytných domů snaží nacpat co nejvíce…
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Wagamama

Reťazec populárnych reštaurácií má novú animovanú kampaň, ktorá sa inšpiruje manga estetikou.