Side project na dnes – Kofeínové „origami”

Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval za skvelý spôsob doplnenia kreatívnej energie a zdroj inšpirácie. Navyše, tieto záľuby, z ktorých sa časom stalo niečo vážnejšie, inšpirujú nielen toho, kto sa im venuje, ale často aj ľudí okolo. To je na nich najkrajšie. Dnes sa pozrieme na brand identitu, ktorá vás nespustí z očí. Alebo vy ju?

Dizajnérka Fiona Huang, ktorá pôsobí v newyorskom Brooklyne vytvorila fiktívny branding pre značku kávových špecialít.

Hlavnou ideou bolo navrhnúť balenie, ktoré by aj z niečoho tak obyčajného ako je  vo svojej podstate vrecko kávy vznikol objekt, ktorý je zaujímavý a možno aj trochu vtipný. Fiona sa teda rozhodla vytvoriť pre Wise Beans – tak sa fiktívna značka volá – sériu papierových obalov.

Každý z nich je v konečnom dôsledku poskladaný do tvaru sovy, ktorá vo svojich krídlach zviera šálku nejakej tej nakopávky. Na hrnčeku je vždy uvedený názov, aby bolo hneď jasné, o aký napoj ide.

Cieľom tohto projektu bolo preskúmať možnosti obalového dizajnu vecí každodennej spotreby. A niekam ich posunúť. Čo poviete na takúto tvár balíčka kávy?

416b8d85094409494cb8d09df41c2bee 32498100045e1b84799e7e350bf673a0 0c29fc6e5a27454dab0e9e11aa4db6e2

 

Viac Fioninej tvorby nájdete na jej Behance.

 

zdroj: behance.net

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Český lev v letošním vizuálu sází na eleganci i hravost

Česká filmová a televizní akademie (ČFTA) rozdá své výroční ceny již po devětadvacáté v sobotu 5. března 2022 ve Dvořákově síni pražského Rudolfina. Vizuální styl Českého lva se letos vyznačuje noblesou, elegancí a typograficky čistou linií.
pokračovanie článku

Mockupy magazínu za 12 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na zaujímavý mockup magazínu. Séria obsahuje viacero náhľadov, pomocou ktorých môžete svoj dizajn…