Toaleťák, ktorý vám môže zachrániť… život

Aspoň podľa novej kampane, ktorú pre výrobcu domácej hygieny Violeta vytvorilo chorvátske Saatch & Saatchi.

Vizuál nového obalu toaletného papier správne tvarovaným výsekom s transparentnou časťou vytvára optickú ilúziu, ktorá spolu s trefným textom tlmočí dôležité posolstvo.

Balenia sú súčasťou a zároveň vstupným bodom spomínanej kampane, zameranej na zvýšenie povedomia o zdraví a prevencii rakoviny hrubého čreva. Inak (smrteľne) vážna téma je vďaka zvolenému tónu podaná odľahčene a poukazuje tak na aktuálnu tému, ktorá sa týka každého.

Shitty poster inside – aj na detailoch vidno, že téma autorov bavila.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bustelo Coffee Bottle

Bustelo je značka kávy, která své produkty prodává hlavně v USA. V tomto projektu byli požádání studenti, aby navrhli nový…
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU – November

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje pozvať na RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU, ktoré sa uskutoční piatok 21.11.2014 od 9:00 hod v budove Europapieru. Načerpajte u nás optimálnu dávku energie konzumáciou…
pokračovanie článku

Jar s novým MacBookom

Ak prinesiete akýkoľvek starý počítač alebo notebook ľubovoľnej značky a kvality do SWP, dostanete 10% zľavu na nákup nového MacBooku Air alebo MacBooku Pro.