Toaleťák, ktorý vám môže zachrániť… život

Aspoň podľa novej kampane, ktorú pre výrobcu domácej hygieny Violeta vytvorilo chorvátske Saatch & Saatchi.

Vizuál nového obalu toaletného papier správne tvarovaným výsekom s transparentnou časťou vytvára optickú ilúziu, ktorá spolu s trefným textom tlmočí dôležité posolstvo.

Balenia sú súčasťou a zároveň vstupným bodom spomínanej kampane, zameranej na zvýšenie povedomia o zdraví a prevencii rakoviny hrubého čreva. Inak (smrteľne) vážna téma je vďaka zvolenému tónu podaná odľahčene a poukazuje tak na aktuálnu tému, ktorá sa týka každého.

Shitty poster inside – aj na detailoch vidno, že téma autorov bavila.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Marat (od 18,07€)

50% zľava k dispozícii vo všetkých štýloch k dispozícii v niektorých štýloch            
pokračovanie článku

Konference Zlin Design Week o Designu, který pomáhá. Budete u toho?

Společně s dalším ročníkem festivalu Zlin Design Week se blíží i Konference, která je jeho nedílnou součástí. V pondělí 9. 5. 2022 ve Zlínském kongresovém centru čekají návštěvníky inspirativní přednášky, setkání s odborníky a zajímavými osobnostmi, diskuse a především DESIGN, KTERÝ POMÁHÁ. Svou vstupenku v 1. vlně můžete ulovit do 30. 3. 2022.