Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval za skvelý spôsob doplnenia kreatívnej energie a zdroj inšpirácie. Navyše, tieto záľuby, z ktorých sa časom stalo niečo vážnejšie, inšpirujú nielen toho, kto sa im venuje, ale často aj ľudí okolo. To je na nich najkrajšie. Dnes sa pozrieme na brand identitu, ktorá vás nespustí z očí. Alebo vy ju?
Dizajnérka Fiona Huang, ktorá pôsobí v newyorskom Brooklyne vytvorila fiktívny branding pre značku kávových špecialít.
Hlavnou ideou bolo navrhnúť balenie, ktoré by aj z niečoho tak obyčajného ako je vo svojej podstate vrecko kávy vznikol objekt, ktorý je zaujímavý a možno aj trochu vtipný. Fiona sa teda rozhodla vytvoriť pre Wise Beans – tak sa fiktívna značka volá – sériu papierových obalov.
Každý z nich je v konečnom dôsledku poskladaný do tvaru sovy, ktorá vo svojich krídlach zviera šálku nejakej tej nakopávky. Na hrnčeku je vždy uvedený názov, aby bolo hneď jasné, o aký napoj ide.
Cieľom tohto projektu bolo preskúmať možnosti obalového dizajnu vecí každodennej spotreby. A niekam ich posunúť. Čo poviete na takúto tvár balíčka kávy?
Viac Fioninej tvorby nájdete na jej Behance.
zdroj: behance.net