Ach, tie obaly: ‘Oli’oli

Obal s paletou ako vystrihnutou z Grand Budapest Hotelu, šmrncnutý esenciou letoviska. To sú balenia domácich koláčov ‘Oli’oli.

Limitovaná farebnosť vychádza z peknej a kontrastnej kombinácie odtieňov. Navodzuje príjemný dojem, ktorý je podobný chvíľam, kedy si s priateľmi rozbalíte koláče – alebo sami, ak máte chuť. Jednoducho radosť. Ostatne, to je aj preklad havajského názvu značky. Uvoľnenosť a neformálnosť s trochou tej elegancie je to, čo charakterizuje výsledný pocit z obalu.

Farebnosť obalu od portugalského štúdia d’front sa pekne prelína s farbami samotných produktov a vytvára tak fungujúci dizajn. Ten je vďaka obmedzenému počtu farieb a vyráznemu vzorovanie dobre zapamätateľný.

 

zdroj: d’front.pt

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Najlepšie hry pre grafikov III. – Colors

Niekedy, keď je tej práce trochu viac, dobre padne trochu sa odreagovať. Skúsiť to môžete napríklad pri jednej…
pokračovanie článku

Magnum predstavil aktualizované logo aj identitu

Značka ľadových dezertov, ktorá vznikla v roku 1989, dnes patrí pod Heartbrand od Unileveru. Nový branding prináša vyladené logo aj osvieženie vizuálnej komunikácie ako takej.
pokračovanie článku

Ikonky, ktoré vznikli jedným ťahom

Ikony alebo symboly sú vecou, ktorá môže mať mnoho podôb a vizuálnych stvárnení. Od superrealistických cez flat až po…