Ach, tie obaly: ‘Oli’oli

Obal s paletou ako vystrihnutou z Grand Budapest Hotelu, šmrncnutý esenciou letoviska. To sú balenia domácich koláčov ‘Oli’oli.

Limitovaná farebnosť vychádza z peknej a kontrastnej kombinácie odtieňov. Navodzuje príjemný dojem, ktorý je podobný chvíľam, kedy si s priateľmi rozbalíte koláče – alebo sami, ak máte chuť. Jednoducho radosť. Ostatne, to je aj preklad havajského názvu značky. Uvoľnenosť a neformálnosť s trochou tej elegancie je to, čo charakterizuje výsledný pocit z obalu.

Farebnosť obalu od portugalského štúdia d’front sa pekne prelína s farbami samotných produktov a vytvára tak fungujúci dizajn. Ten je vďaka obmedzenému počtu farieb a vyráznemu vzorovanie dobre zapamätateľný.

 

zdroj: d’front.pt

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Rapscallion Soda

Společnost Rapscallion, sídlící v Glasgow, uvedla v roce 2016 na trh ručně vyráběné nealkoholické nápoje. Jejich cíl byl od začátku…
pokračovanie článku

Raňajkové Dizajn MENU – Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti…
pokračovanie článku

Whisky s tetovaním? Škótska J&B s novým dizajnom

Oslavovať históriu značky možno rôznymi spôsobmi. Jedným z tých osvedčených sú nepochybne limitované edície. Produkt s jedinečným obalom v obmedzenom počte…
pokračovanie článku

Limitovaná černá edice rumu Karukera

Tento rok přinesl velký úspěch rumu Karukera. Vznikla limitovaná edice Black edition Alligator obsahující pouze 3500 kusů lahví.…