Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Farbológia l.

Interaktívny workshop s praktickým tréningom využitia farebnej psychológie vo vašej vizuálnej komunikácii. 28. máj,  17:00 – 20:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova…
pokračovanie článku

Oslávte deň kreatívnej tlače!

Svetové trendy kreatívnej a priemyselnej tlače budú hlavným motívom netradičného podujatia určeného pre všetkých dizajnérov, kreatívcov, profesionálnych tlačiarov ako…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – La Casa de la Seda

La Casa de la Seda je nová ikona od společnosti Bodegas Murviedro, která vyrábí vína z Utiel-Requena ve Valencii,…