Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fotoreport: iPad Pro kreatívne a produktívne

V utorok 10. mája sa v priestoroch Austria Trend Hotel uskutočnil zaujímavý event organizovaný iStores Apple Premium Reseller. Návštevníci mohli bližšie…
pokračovanie článku

BOBO – krátky animovaný film pre deti

Ové Pictures tento rok dokončili krátky animovaný film pre špeciálnu materskú školu Dúhovka, pre deti s poruchami videnia. Film vznikol na základe zadania vytvoriť príbeh, ktorý pomôže deťom s tupozrakosťou prekonať nie vždy úplne ľahké obdobie s okluzorom. Zároveň má upozorniť na dôležitosť prevencie porúch zraku malých detí. Animovaný film je dostupný pre všetky deti online.