Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

O návratnosti ruží

Kedysi dávno som pod vplyvom myšlienky o rovnováhe dobra a zla vo svete (opretej o fakt, že inak by jedno dávno…
pokračovanie článku

Ktoré modely Mac sú kompatibilné s Pro Display XDR?

Nový profesionálny displej od Apple ponúka používateľom pôsobivé parametre. 32 palcová uhlopriečka a 6K rozlíšenie sú určené najmä profesionálom.…
pokračovanie článku

Astropad Studio dorazí aj na Windows

Obľúbená mirroring aplikácia pre Mac je aktuálne dostupná na testovanie aj na konkurenčnej platforme.