Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vďaka novozaloženému Slovenskému Inštitútu v Jeruzaleme VŠVU nadväzuje nové partnerstvá s inštitúciami v Izraeli

Účasť VŠVU na Jerusalem Design Week, Slovensko ako hlavný hosť jubilejného 10. výročia medzinárodného fotografického festivalu PHOTO IS:RAEL, otvorenie rezidenčného programu v House of Artists pre slovenských umelcov a umelkyne čirozšírenie partnerstva s vysokými školami Bezalel Academy of Arts and Design a Shenkar College of Engineering, Design and Art.  Toto sú konkrétne výsledky spolupráce VŠVU so Slovenským Inštitútom v Jeruzaleme.