Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Urban turistika pre domácich na sérii plagátov

Newyorská organizácia pre rozvoj turizmu v tejto metropole nedávno spustila novú kampaň, ktorá má tak trochu netypický cieľ. Pritiahnuť…
pokračovanie článku

Raňajkové Dizajn MENU – Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti…
pokračovanie článku

Font dňa – PRIMITIVE (od 0,94€)

zľava 5% do 25. mája Kreativita a práce s prostorem kolem nás je nedílnou součástí nás samých. Je v nás zakořeněná, tak…