Puzzle plné zaujímavých detailov od Jägermeisteru

Ak máte radi veci tvorené ručne, toto bude niečo pre vás. Jägermeister sa nedávno pripomenul projektom, pri ktorom dostáva termín „handmade” celkom nový význam. Pozrite sa bližšie na trojicu vizuálov, či skôr diorám, vytvorených v rámci kampane.

Koncept vznikol v Deutsch New York a na exekúcii sa podieľali Olivia Knapp, Yeahhh! Studios a DKNG Studios – každý zo spomínaných prispel jedným kúskom. Výsledok v podobe komplexných a prepracovaných diorám má odkazovať na dedičstvo značky, ingrediencie a proces destilácie.

Každá z impozantných „skladačiek” pozostáva celkovo z 56 drevenných dielikov, ktoré sa dohromady skladajú podobne ako puzzle. Počet kusov nie je vôbec náhodný – číslo 56 reprezentuje byliny a korenia, ktoré tvoria jedinečnú chuť nápoja.

Jednotlivé diela boli po zostavení prenesené do online sveta v podobe fotografií. Tie poslúžili ako základ pre trojicu reklamných vizuálov kampane „56 Parts. Best As One”.

2 6 4 3 5

zdroj: adweek.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová otvorená výzva na rezidenciu do Paríža 

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave vyhlasuje ďalšiu otvorenú výzvu na predkladanie prihlášok na umeleckú alebo výskumnú rezidenciu do Cité internationale des arts v Paríži. Výzva je určená pre doktorandky a doktorandov, absolventky a absolventov VŠVU rôznych zameraní - od výtvarného a úžitkového umenia, architektúry, dizajnu či reštaurovania, až po teoretické odbory.
pokračovanie článku

Výhercu knihy spoznáme zajtra!

Správne odpovede aj s informáciou o každóm logu si môžete pozrieť tu. Výhercu knihy Super Graphic: A Visual Guide to the…