Puzzle plné zaujímavých detailov od Jägermeisteru

Ak máte radi veci tvorené ručne, toto bude niečo pre vás. Jägermeister sa nedávno pripomenul projektom, pri ktorom dostáva termín „handmade” celkom nový význam. Pozrite sa bližšie na trojicu vizuálov, či skôr diorám, vytvorených v rámci kampane.

Koncept vznikol v Deutsch New York a na exekúcii sa podieľali Olivia Knapp, Yeahhh! Studios a DKNG Studios – každý zo spomínaných prispel jedným kúskom. Výsledok v podobe komplexných a prepracovaných diorám má odkazovať na dedičstvo značky, ingrediencie a proces destilácie.

Každá z impozantných „skladačiek” pozostáva celkovo z 56 drevenných dielikov, ktoré sa dohromady skladajú podobne ako puzzle. Počet kusov nie je vôbec náhodný – číslo 56 reprezentuje byliny a korenia, ktoré tvoria jedinečnú chuť nápoja.

Jednotlivé diela boli po zostavení prenesené do online sveta v podobe fotografií. Tie poslúžili ako základ pre trojicu reklamných vizuálov kampane „56 Parts. Best As One”.

2 6 4 3 5

zdroj: adweek.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Letné akcie v SWP

Pokiaľ budete v lete graficky pracovať, vedzte, že grafické tablety Wacom Intuos 5 budú až do 31. augusta u SWP dostupné…
pokračovanie článku

51. seminář UGD v Brně: I trust you!

Seminář povede Věra Marešová formou diskuze a úvah nad směřováním a roli grafického designu v současnosti. Stěžejním tématem bude důvěra klienta…
pokračovanie článku

Pozrite sa do hravej tváre parížskeho turizmu

Nedávno sme tu francúzsku metropolu mali v súvislosti s metrom, teraz sa pozrieme na oblasť turizmu. Štúdio Graphéine totiž pripravilo…