Puzzle plné zaujímavých detailov od Jägermeisteru

Ak máte radi veci tvorené ručne, toto bude niečo pre vás. Jägermeister sa nedávno pripomenul projektom, pri ktorom dostáva termín „handmade” celkom nový význam. Pozrite sa bližšie na trojicu vizuálov, či skôr diorám, vytvorených v rámci kampane.

Koncept vznikol v Deutsch New York a na exekúcii sa podieľali Olivia Knapp, Yeahhh! Studios a DKNG Studios – každý zo spomínaných prispel jedným kúskom. Výsledok v podobe komplexných a prepracovaných diorám má odkazovať na dedičstvo značky, ingrediencie a proces destilácie.

Každá z impozantných „skladačiek” pozostáva celkovo z 56 drevenných dielikov, ktoré sa dohromady skladajú podobne ako puzzle. Počet kusov nie je vôbec náhodný – číslo 56 reprezentuje byliny a korenia, ktoré tvoria jedinečnú chuť nápoja.

Jednotlivé diela boli po zostavení prenesené do online sveta v podobe fotografií. Tie poslúžili ako základ pre trojicu reklamných vizuálov kampane „56 Parts. Best As One”.

2 6 4 3 5

zdroj: adweek.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo log so skrytým významom

Väčšina grafických dizajnérov sa za svoju profesionálnu existenciu stretne s návrhom loga. Vytvoriť funkčné logo je naozaj proces, ktorý…
pokračovanie článku

Urobte zo svojho iPadu grafický tablet

Možno ste už o nej niečo počuli. Aplikácia, ktorá vám umožní využívať iPad ako grafický tablet. Astropad.