Puzzle plné zaujímavých detailov od Jägermeisteru

Ak máte radi veci tvorené ručne, toto bude niečo pre vás. Jägermeister sa nedávno pripomenul projektom, pri ktorom dostáva termín „handmade” celkom nový význam. Pozrite sa bližšie na trojicu vizuálov, či skôr diorám, vytvorených v rámci kampane.

Koncept vznikol v Deutsch New York a na exekúcii sa podieľali Olivia Knapp, Yeahhh! Studios a DKNG Studios – každý zo spomínaných prispel jedným kúskom. Výsledok v podobe komplexných a prepracovaných diorám má odkazovať na dedičstvo značky, ingrediencie a proces destilácie.

Každá z impozantných „skladačiek” pozostáva celkovo z 56 drevenných dielikov, ktoré sa dohromady skladajú podobne ako puzzle. Počet kusov nie je vôbec náhodný – číslo 56 reprezentuje byliny a korenia, ktoré tvoria jedinečnú chuť nápoja.

Jednotlivé diela boli po zostavení prenesené do online sveta v podobe fotografií. Tie poslúžili ako základ pre trojicu reklamných vizuálov kampane „56 Parts. Best As One”.

2 6 4 3 5

zdroj: adweek.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Raňajkové Dizajn MENU – Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti…
pokračovanie článku

Antalis spustil web o kreatívnych materiáloch

Na portáli nájdete zaujímavé aj užitočné info k materiálom, ktoré možno využívať pri práci na kreatívnych projektov z oblastí interiérového…